جمعی از نمایندگان فرماندهان نیروهای مسلح با خانواده‌های شهدا و جانبازان دیدار کردند+ تصاویر

جمعی از نمایندگان فرماندهان نیروهای مسلح با حضور در منازل شهدا، جانبازان و ایثارگران با آن‌ها دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۴۳۳۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۶ - 24December 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تهران، حجت‌الاسلام «حمیدرضا قنبری دیناروند» مدیر موسسه شهدای غدیر ولایت وابسته به بیت شهدای تهرانی‌مقدم، به همراه سردار پاسدار «حمید کمالی» نماینده ایثارگران سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ و جانباز سرتیپ دوم «داود نظام اسلامی» با حضور در منازل شهدا، جانبازان و ایثارگران با آن‌ها دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از سوی سردار اشتری فرمانده ناجا، سرتیپ خلبان محمد نیک نژاد فرمانده هواناجا و موسسه شهید سردار تهرانی مقدم از ایثارگران تقدیر به عمل آمد.

در ابتدا از خانواده‌ شهید «قربانعلی قویدل» از مهندسین پرواز بالگرد هواناجا که در سال ۱۳۹۳ در سانحه هلیکوپتر در منطقه سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمده است، دیدار و از این خانواده تقدیر کردند.

همچنین با جانباز قطع نخاع «محمد عاشوری» از پرسنل نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در سال ۱۳۶۱ و حین مرخصی به عنوان بسیجی در عملیات بیت المقدس به درجه جانبازی مفتخر شده، با لوح تقدیر و هدایایی از مجاهدت‌های این جانباز نیز تقدیر بعمل آوردند.

در ادامه با خانواده شهید سرتیپ دوم خلبان محمدحسن شهسواری از غیورمردان هوانیروز ارتش که حدود ۴۰۰ ساعت پرواز عملیاتی در جوار مرز و داخل کشور عراق داشته دیدار داشتند. این شهید معظم بعد بازنشستگی به عنوان استاد خلبان به هواناجا پیوست و در سال ۱۳۹۸ به هنگام ماموریت در ارتفاعات آذربایجان و در سانحه هوایی با بالگرد به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

در پایان با خانواده شهید مدافع حرم احمد اعطایی جمعی یگان پدافندی هوافضای سپاه پاسداران که در حومه شهر حلب به درجه رفیع شهادت نائل شده، دیدار و گفت‌وگو کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار