تهیه کننده و خبرنگار شبکه روسیه 24:

سردار سلیمانی شخصیت کم نظیر است

آنا آپانسوینا گفت: از مطالبی که پیرامون سردار سلیمانی خواندنم و در مصاحبه با شخصیت های مختلفی که انجام دادم، ایشان را شخصیتی بسیار بسیار کم نظیر دیدم.
کد خبر: ۴۳۳۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ - 24December 2020

«آنا آپانسوینا» تهیه کننده و خبرنگار شبکه روسیه 24 خبرگزاری دولتی روسیه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار دفاع‌پرس در کرمان اظهار داشت: مطالبی که از سردار سلیمانی خواندنم و فیلم هایی که از ایشان دیدم و نیز در مصاحبه با شخصیت‌های مختلفی که انجام دادم، ایشان را بسیار بسیار شخصیت کم نظیر در تاریخ انقلاب اسلامی و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است.

سردار سلیمانی شخصیت کم نظیر است////در حال ویرایش

خبرنگار روسی افزود: سلیمانی زندگی خودش را وقف دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران کرد و در زمان جنگ به عنوان یک فرمانده برجسته نظامی و پس از جنگ هم در دفاع از دستاوردهای نظام مبارزه با دشمنان داشته و نقش بالایی را ایفا کرده است.

وی ادامه داد: بعد از یک سال که از رفتن سردار سلیمانی می‌گذرد، در خیابان‌ها و  فضای شهر و همچنین اتاق‌های کار کارمندان و در اتومبیل‌ها عکس ایشان است و این نشان می دهد که مردم این شخصیت را چقدر دوست دارند و هرجا که می روم صحبت از فداکاری و شجاعت های این شخصیت می شنوم.

سردار سلیمانی شخصیت کم نظیر است////در حال ویرایش

تهیه کننده و خبرنگار شبکه روسیه 24 تصریح کرد: از سردار سلیمانی دو شخصیت در جهان می بینم یکی در کشورهای دشمن که ایشان را تروریست مطرح کردند و یکی در کشورهای که حامی استقلال خواهی و ظلم ستیزی هستند به عنوان یک شخصیت تاثیرگذار و فرمانده فداکار نگاه می‌کنند و این احترامی که از سردار سلیمانی می بینیم نشان از جایگاه وشخصیت ایشان است.

«آنا آپانسوینا» متذکر شد: در واقع جایگاه واقعی سردار سلیمانی در همین کشورهایی می بینیم که حامیان سردار سلیمانی هستند و تمام صحبت هایی که در مورد شخصیت سردار سلیمانی در کشورهای غربی می شود تبلیغاتی است چرا که غیر از این بود کشورهای حامی و مردم ایران اینقدر برای سردار سلیمانی اشک نمی ریختند.

وی افزود: در سفر به کرمان متوجه شدیم پیکرهای 7 شهید از شهدای جنگ ایران و عراق پس از سالیان متمادی به وطنشان برمی‌گردند و بازگشت سربازانی که جانشان را برای وطن فدا کردند، حس غرور به انسان دست می‌دهد.

خبرنگار شبکه روسیه 24 گفت: مردم ایران، آزادی و امنیت خود را مدیون این سربازانی هستند که در جبهه جانشان را فدا کردند و حضور پرشور مردم در مراسم استقبال از این شهدا، قدرشناسی آنها را ثابت می‌کند.

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، تیم مستندسازان روسی شبکه روسیه 24 که برای تهیه مستند «حاج قاسم» 10 روز است وارد ایران شدند، برای تکمیل این مستند به کرمان سفر کردند و در پرواز هواپیمای حامل پیکر شهدای گمنام حضور داشتند و در فرودگاه کرمان و مراسم تشییع پیکر هفت شهید گمنام نیز حضور پیدا کرده به تهیه فیلم مستند پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها