فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

شهدا عصاره واقعی و حقیقی ملت ایران هستند

سردار حسین معروفی گفت: شهدا با ایثار جان خود، عزت و شرف را برای ملت ایران به ارمغان آوردند و در حقیقت عصاره واقعی و حقیقی ملت ایران هستند.
کد خبر: ۴۳۳۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲ - 24December 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سردار «حسین معروفی» در مراسم وداع با پیکر مطهر هفت شهید گمنام دفاع مقدس در حسینیه ثارالله شهر کرمان، با بیان اینکه شهدا از اولیای الهی بودند که از جان خود گذشتند، اظهار داشت: شهدای گمنام بعد از سی و چند سال می‌آیند در حالیکه پدران و مادران آنها هنوز چشم انتظار هستند و این گمنامی بالاترین ارزش است.

فرمانده سپاه ثارالله در ادامه شهدا را شناسنامه واقعی ملت ایران دانست و گفت: دشمنان ما ملت ایران را باید با شهدا بشناسند، زیرا ملت ایران اسلامی بیش از 200 هزار شهید در دفاع مقدس تقدیم کرد و در این راه ثابت قدم است.

وی با بیان اینکه شهدا با ایثار جان خود، عزت و شرف را برای ملت ایران به ارمغان آوردند افزود: شهدا در حقیقت عصاره واقعی و حقیقی ملت ایران هستند که امروز شاهد و نظاره گر ما هستند و ما وجود شهدا را در بازکردن گره‌های کور جامعه حس می‌کنیم.

سردار معروفی گفت: شهدا جان و آبروی خود را برای بقای دین خدا، مکتب اهل بیت (س) و عاشورا و حفظ انقلاب اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند و پای امام خویش عباس‌گونه ایستادند و راه نجات ما الگوپذیری از سیره شهدا در ولایتمداری است.

وی با اشاره به اینکه پای میز هر مسئول در جمهوری اسلامی یک کربلا خون شهید داده شده است تا انقلاب تثبیت شود گفت: دوران دفاع مقدس امتحان گروه ها بود و ملت بزرگ ایران در امتحان دفاع مقدس سربلند شدند و امروز نخبگان در معرض امتحان قرار دارند و برای سربلندی در این امتحان اعضا و جوارح باید از شهدا تاسی بگیرند.

یادگار دوران دفاع مقدس با بیان اینکه در فتنه سال 88 بسیاری از نخبگان کشور نمره قبولی نگرفتند افزود: در حماسه 9 دی سال 88 این مردم بودند که باز هم در امتحان الهی سربلند شدند و اجازه ندادند امام آنها تنها بماند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امام شناسی و دشمن شناسی را دو شاخصه بزرگ شهدا دانست و گفت: هر کس این 2 ویژگی مهم را داشته باشد دچار تزلزل نخواهد شد و فرمانده عزیز ما سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» نیز 40 سال این 2 ویژگی را حفظ کرد.

وی بیان داشت: در تاریخ اسلام هر جا امام خود را خوب نشناختند و یا دشمن شناس واقعی نبودند شکست خوردند و ولایتمدار واقعی منتظر فرمان و فتوای امام خود نمی‌ماند و مانند حاج قاسم منتظر دستور و فرمان نمی ‌ماند و آنچه مطابق میل امامش است را انجام می دهد.

سردار معروفی با بیان اینکه آمریکا دشمن اصلی ما است افزود: در تمام این سال‌ها از آمریکا به جز خیانت و جنایت هیچ چیز دیگری برای ملت ما انجام نداده است و نباید جریانهایی چهره آمریکا را بزک کنند و در این راه بین دموکرات و جمهوری خواه هیچ تفاوتی نیست.

وی برنامه های هفته مقاومت از سیزدهم تا نوزدهم دی ماه را فرصتی مهم برای ترویج مکتب شهید سلیمانی دانست و گفت: در این هفته باید تا حدی به ترویج فرهنگ شهدا پرداخته شود، زیرا مکتب حاج قاسم ماندگارترین فرهنگ برای انسانها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار