برگزاری مراسم بزرگداشت شهید گمنام پادگان شهدای ۱۹ دی قم

مراسم بزرگداشت شهید گمنام خاکسپاری شده در پادگان شهدای ۱۹ دی قم با حضور فرماندهان، پرسنل و سربازان این پادگان برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۳۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۲ - 24December 2020

برگزاری مراسم بزرگداشت شهید گمنام پادگان شهدای ۱۹ دی قمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، مراسم بزرگداشت شهید گمنام خاکسپاری شده در پادگان شهدای ۱۹ دی قم با حضور جمعی از فرماندهان سپاه استان قم و فرماندهان، پرسنل و سربازان پادگان و نیرو‌های یگان فاتحین و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حسینیه پادگان برگزار شد.

در این مراسم، ابتدا محمدرضا میرزایی معاون آموزش سپاه استان در سخنانی حضور میهمانان در مراسم گرامیداشت شهید گمنام را پاسداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دانست.

در ادامه حجت الاسلام احمد، ولی زاده جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) با اشاره به اهمیت روحیه و تفکر بسیجی در جامعه، یکی از ویژگی‌های این تفکر عاشورایی را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت برشمرد.

این مراسم با مرثیه سرایی یاسر محمدی و ادای احترام به مزار شهید گمنام همراه بود.

شهید گمنام پادگان آموزشی شهدای ۱۹ دی، ۲۲ ساله مربوط به عملیات کربلای پنج در شلمچه در بهمن سال ۶۵ است که روز ششم اذر سال جاری همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه (س) در این پادگان خاکسپاری شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار