جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین:

تشکیلات خودگردان از شکست سیاست مذاکره و سازش عبرت بگیرد

جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد که تشکیلات خودگردان باید از شکست سیاست مذاکره و سازش با رژیم صهیونیستی عبرت بگیرد.
کد خبر: ۴۳۳۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸ - 25December 2020

تشکیلات خودگردان از شکست سیاست مذاکره و سازش عبرت بگیردبه گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین بیانیه‌ای را در خصوص تمایل تشکیلات خودگردان فلسطین برای ورود به مذاکرات سازش با رژیم صهیونیستی، صادر کرد.

بر اساس این گزارش، این جبهه در بیانیه خود آورده است: بهتر است که تشکیلات خودگردان فلسطین در حال حاضر از شکست سیاست سازش و مذاکره با رژیم صهیونیستی عبرت گرفته و به فکر تقویت وحدت ملی باشد.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است: به جای امتحان کردن تجربیات شکست خورده باید سیاست جدیدی را در پیش گرفت و آن نیز تلاش برای تقویت وحدت و تحقق آشتی ملی است. نباید خاطره توافق اسلو و دیگر شکست‌ها نظیر آن تکرار شود.

تشکیلات خودگردان فلسطین اخیراً روابط و همکاری‌های امنیتی با رژیم صهیونیستی را از سر گرفته است؛ اقدامی که اعتراض گروه‌های مقاومت را به دنبال داشت. در همین ارتباط، جنبش حماس تصمیم تشکیلات خودگردان فلسطین برای از سرگیری همکاری امنیتی با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد. در بیانیه حماس آمده است که تشکیلات خودگردان با این اقدام تمام نتایج اجماع تاریخی دبیران کل گروه‌های فلسطینی را زیر پا گذاشت.

جنبش حماس این اقدام تشکیلات خودگردان را به مثابه خنجری به تلاش‌های ملی برای ایجاد شراکت ملی-راهبردی جهت مقابله با طرح موسوم به معامله قرن خواند. در عین حال، جنبش جهاد اسلامی نیز برقراری روابط مجدد بین تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی را کودتا علیه تمام تلاش‌ها برای شراکت ملی و هم پیمان شدن با دشمن برشمرد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار