امام جمعه الیگودرز:

بزرگترین دستاورد برجام شناخت دشمنان است

حجت الاسلام مهدی سرلک گفت: بزرگترین دستاورد برجام برای کشور شناخت دشمنان و کسب تجربیات برای عدم اعتماد به آنها است.
کد خبر: ۴۳۳۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶ - 25December 2020

بزرگترین دستاورد برجام شناخت دشمنان است

 به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «مهدی سرلک» امام جمعه الیگودرز، امروز در خطبه‌های نمار جمعه به سخنان مقام معظم رهبری در جلسه ستاد بزرگداشت شهید سلیمانی اشاره کرد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری بهترین راهکار ضروری برای امروز کشور را گفتمان مقاومت عنوان نمودند که بی شک این سخنان حکیمانه باید به صورت جدی مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: در کلام رهبری گفتمان مقاومت شامل قوی شدن کشور در همه زمینه ها، عدم اعتماد به دشمن، اتحاد ملی و خنثی سازی تحریم ها است.

امام جمعه الیگودرز با اشاره به لزوم متکی بودن به ظرفیت ها و توان داخلی عنوان کرد: بزرگترین دستاورد برجام برای کشور شناخت دشمنان و کسب تجربیات برای عدم اعتماد به آنها است.

وی به لایحه بودجه سال آینده اشاره کرد و گفت: اگر چه این موضوع تخصصی است، اما از شواهد پیداست که اشکالات اساسی در بودجه سال آینده وجود دارد که در صورت عدم رفع ایرادات مشکلاتی برای کشور به وجود خواهد آورد؛ نمایندگان مجلس با دقت نظر و حساسیت ویژه نسبت به رفع ایرادات بودجه اقدام نمایند.

سرلک با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در شهرستان الیگودرز بیان کرد: با لطف خداوند، تلاش مسئولان و همراهی مردم وضعیت شهرستان زرد شد و آیین نماز جمعه نیز پس از ۱۰ ماه تعطیلی با تصمیم ستاد کرونا ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود؛ از مردم می خواهیم همچنان نسبت به رعایت نکات بهداشتی توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار