امام جمعه کوهدشت:

مکتب «شهید سلیمانی»، مکتب مقاومت در برابر ظلم است

حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی گفت: امروز مکتب «شهید سلیمانی»، مکتب و خط مقاومت در برابر ظلم و است، خون این شهید عزیز دامن جنایتکاران را خواهد گرفت.
کد خبر: ۴۳۳۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲ - 25December 2020

مکتب «شهید سلیمانی»، مکتب مقاومت در برابر ظلم است

 به گزارش دفاع‎پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «ابراهیم طهماسبی» امام جمعه کوهدشت ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه  این شهرستان اظهار داشت: اخلاقیات در زندگی بسیار مهم است، انسان بایستی همیشه از مرز تقوا و عدالت خارج نشود و صفات نیک را پرورش داده و بر غضب و خشم‌ها تسلط داشته باشد، در این راستا قرائت دعای هشتم صحیفه سجادیه بسیار تأکید شده است.

وی افزود: صفات پلیدی باید ترک شود، اگر غَضَب بر عقل فرد حاکم شود بسیار خطرناک و فاجعه‌آمیز می‌شود چراکه کلید آتش سوزان بوده و روابط اجتماعی انسان را در هم می‌ریزد، جنایت‌هایی را هم که بعضاً انسان انجام می‌دهد براثر  همین خشم و غضب است.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه در آستانه ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) هستیم، عنوان کرد: پس از رحلت پیامبر اکرم(ص) دو جریان باهم در تقابل بودند که همان جریان غدیر و امامت و بحث سقیفه و خلافت بود، در آن زمان درحالی‌که حضرت امیرالمؤمنین(ع) در حال انجام کارهای تدفین پیامبر(ص) بود، برخی در مکانی به نام سقیفه جمع شده بودند و فتنه کوری را آغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه پرچم ولایت راه حق را نمایان می‌کند، تصریح کرد: ۹ دی‌ماه روز میثاق امت با ولایت است، الآن هر جامعه‌ای که به بلوغ سیاسی برسد می‌تواند نجات یابد، سال ۸۸ برخی  درکشور با اغتشاش، آتش زدن قرآن، التهاب و … غوغای عجیبی را به راه انداختند که هدف اصلی‌شان اصل نظام بود.

طهماسبی اشاره‌ای به سالروز شهادت «حاج قاسم سلیمانی» داشت و گفت: امروز مکتب «شهید سلیمانی»، مکتب و خط مقاومت در برابر ظلم و است، خون این شهید عزیز دامن جنایتکاران را خواهد گرفت و نتیجه آن این است که بایستی از منطقه اخراج شوند.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ تصریح کرد: کسری بودجه کمر کشور را می‌شکند، در بودجه ابلاغی به مجلس باید مشکلات آن برطرف شود، بودجه باید شفاف باشد و آمار شرکت‌های دولتی باید مشخص شود، بایستی جلوی فرار مالیاتی افراد ثروتمند گرفته شود و بودجه مناسب در راستای تولید تخصیص داده شود.

وی با اشاره به اینکه پیروی از ولایت‌فقیه رمز ماندگاری جامعه اسلامی است، خاطرنشان کرد: اگر ولایت تضعیف شود خیانت به مسلمانان و کشور امام زمان (عج) است.

طهماسبی با اشاره به‌ضرورت تسریع رفع مشکلات اقتصادی مردم توسط دولت، بیان کرد: کشاورزان کوهدشت در زمینه کمبود جو مشکلاتی داشتند که بایستی برطرف شود، از خیرین گرامی شهرستان نیز خواستاریم که برای حمایت از محرومین جامعه همچون گذشته وارد میدان شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار