فرمانده نیروی دریایی در بازدید از جزایر تنب بزرگ و تنب کوچک مطرح کرد؛

آمادگی نیروی دریایی سپاه برای صیانت از مرز‌های آبی و دفاع از منافع و امنیت ایران

دریادار علیرضا تنگسیری طی بازید از جزایر تنب بزرگ و تنب کوچک بر آمادگی نیروی دریایی سپاه برای صیانت از مرز‌های آبی و دفاع از منافع و امنیت ایران اسلامی تاکید کرد.
کد خبر: ۴۳۳۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹ - 25December 2020

آمادگی نیروی دریایی سپاه برای صیانت از مرز‌های آبی و دفاع از منافع و امنیت ایرانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه همراه با تعدادی از فرماندهان و معاونین این نیرو عصر امروز (جمعه پنجم دی ماه) از جزایر تنب بزرگ و تنب کوچک در خلیج فارس، بازدید کرد.

بنا به این گزارش، دریادار تنگسیری در این بازدید ضمن بررسی آخرین وضعیت آمادگی‌های رزمی رزمندگان مستقر در جزایر و گفت‌وگو با آنان، بر حفظ آمادگی توان رزم و هوشیاری و اشراف کامل اطلاعاتی بر حوزه و محیط حساس ماموریتی خود تاکید کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه همچنین اظهار داشت: هدف از این بازدیدکه در تداوم بازدید‌های قبلی و مشاهده عینی وضعیت منطقه برنامه ریزی شده است، بررسی آخرین وضعیت توان آمادگی‌های رزم و عرض خداقوت به رزمندگان دریا دل است.

دریادار تنگسیری تصریح کرد: بحمدلله بررسی‌های میدانی ما نشان می‌د‌هد نیرو‌ها، سامانه‌ها و تجهیزات در تمامی شرایط، در سطح مطلوبی از آمادگی‌ها برای دفاع از مرز‌های آبی و منافع و امنیت کشور عزیزمان قرار دارند.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار