شهید عزیزالله باشنا: خدایا شفاعت حسین (ع) را نصیب ما کن

شهید عزیزالله باشنا در وصیت‌نامه خود آورده است: خدایا در دنیا زیارت کربلا و در آخرت شفاعت حسین (ع) را نصیبمان کنی و ما را از شهداى راه خود قرار ده و با شهداى صدر اسلام مخصوصا شهداى کربلا محشور گردان.
کد خبر: ۴۳۳۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱ - 26December 2020

شهید عزیزالله باشنا: خدایا شفاعت حسین (ع) را نصیب ما کنبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید عزیزالله باشنا:

بسم الله الرحمن الرحیم

حمد و ستایش خداى مهربانى است که انسان را آفرید و انبیاءو اولیاء را واسطه هدایت بندگان خود قرار داد؛ درود و سلام بر خاتم انبیاء و وصى او على مرتضى (ع) و خاندان او که پیشوایان هدایت و سالار و سرور بشریت‌اند و با سلام و درود به امام بزرگوار و امید مستضعفان و محرومان جهان حضرت امام خمینى روحى فدا و با درود به روان پاک شهداى گرانقدر اسلام و با آرزوى صبر و اجر جهت خانواده معظم شهداى اسلام.

امروز روزى است که اسلام عزیز مظلوم واقع شده و تمام قدرت‌هاى شیطانى براى نابودى آن بسیج شده‌اند اگر سر امام حسین (ع) را از تن جدا کردند امروز سر عزیزان ما را از تن جدا مى‌کنند و اگر خیمه‌هاى‌امام حسین (ع) را آتش زدند امروز با هواپیما‌ها خانه‌هاى عزیزان ما را به آتش مى کشند و اگر على اصغر (ع) را با لب تشنه شهید کردند امروز نیز طفلان ما را با لب تشنه در زیر آوار‌ها شهید مى‌کنند، اما وظیفه ما در این بین چیست؟ وظیفه ما همان است که مقربان به درگاه خداوند سبحان کردند و در این میان به معبود و معشوق خود رسیدند.

خدایا تو شاهدى که اینک به خاطر رضاى تو و به امر خلیفه تو در روى زمین که نایب بر حق امام زمان (عج) است (امام خمینى) و براى خشنودى تو قدم به صحنه جهاد علیه کافران نهادم بدان امید که یا مرا به فیض بزرگ شهادت برسانى تا شاید کفاره‌اى باشد براى محو گناهانم و اداى دینم در قبال جمهورى اسلامى و یا مرا بیامرزى و توبه‌ام را بپذیرى که در هر حال به تو نیازمندم.

پیامم به امت قهرمان این است که امام عزیز را تنها نگذارید پیام و حکم او حکم و پیام رسول خداست از او اطاعت کنید در غیر این صورت متحمل ضرر و خسران در دنیا و آخرت خواهید شد. این زمان زمان حسین (ع) است حسین (ع) ندا در مى‌دهد بشتابید به سوى کربلاهاى جنوب و غرب کشورمان تا ریشه یزیدیان را برکنیم بیایید عاشورا‌ها و کربلا‌ها را نظاره کنیم و انتقام خون شهیدانمان را از یزید‌ها بگیریم.

پدر و مادرم پس از سلام آرزوى سلامتى براى شما امیدوارم که در راه خداى بزرگ صبر را پیشه کنید همچون کوه استوار و مقاوم باشید همه ما امانت خدا در دست شما هستیم و نباید ناراحت باشید، از شما پدر و مادر عزیزم عاجزانه تقاضاى حلالیت دارم، زیرا در مدت کوتاه عمرم نتوانستم جبران زحمات شما را بکنم. هر وقت به یاد شهیدان خود افتادید به یاد شهداى بى کفن کربلا باشید و براى شهداى کربلا گریه کنید که بى‌کفن در صحراى کربلا افتاده بودند.

از خواهران و برادرانم حلاللیت می‌طلبم و از خواهران مهربانم مى خواهم که در شهادت من گریه نکنند و زینب وار مصائب را تحمل کنند و حجاب‌هایشان را حفظ کنند.

در پایان خدایا از تو می‌خواهم در دنیا زیارت کربلا و در آخرت شفاعت حسین (ع) را نصیبمان کن خدایا ما را از شهداى راه خود قرار ده و با شهداى صدر اسلام مخصوصا شهداى کربلا محشور گردان.

خدایا به ما یارى آن ده که در آخرین لحظات نام تو و اهل بیت محمد (ص) را در زبان جارى سازیم به امید گشوده شدن درهاى کربلاى معلى به دست رزمندگان غیور اسلام جهان.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار