معاون هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران خبر داد؛

تولید کلیپ «بیشه شیران» در مازندران

«روح الله ایرانمهر» از تولید کلیپ «بیشه شیران» با موضوع ایثار و شهادت با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران خبر داد.
کد خبر: ۴۳۳۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳ - 26December 2020

تولید کلیپ «بیشه شیران» در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «روح الله ایرانمهر» معاون هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از تولید نماهنگ «بیشه شیران» با موضوع ایثار و شهادت و به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: این نماهنگ با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران در هفته دفاع مقدس تهیه و تولید شده است.

وی افزود: نماهنگ «بیشه شیران» به کارگردانی «فاطمه رضوانفر»، تهیه‌کنندگی «سیدعباس رکابی»، شعر و دکلمه «حمید محمدی» و خوانندگی «سید مرتضی فاضلی» در دی ۹۹ به مرحله تدوین رسیده است.

ایرانمهر همچنین ادامه داد: آهنگسازی این اثر را «نعمت نصیری»، گیتار الکترونیک «مهران احمدزاده»، تصویربرداری «سیدعباس رکابی»، عکاس «سیدمهدی افضلی» و تجهیزات و امکانات را «گلستانی» به عهده داشتند.

این مسئول با بیان اینکه این نماهنگ به مدت ۳:۳۰ در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران ضبط و فیلمبرداری و توسط «سیدمحدرضا حسینی» توسط گروه مستندسازان «ققنوس ۱۷۵» برای پخش در فضای مجازی و جشنواره‌ها تدوین شد، گفت: همچنین این اثر برای رقابت در جشنواره ایثار و شهادت نیز ارسال شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار