مسئول سازمان بسیج رسانه استان مازندران خبر داد؛

ثبت بیش از ۴۰۰ اثر در دبیرخانه دومین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در مازندران

«عبدالمهدی حق‌شناس» از استقبال خوب اهالی رسانه استان مازندران از دومین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۴۰۰ اثر در دبیرخانه به ثبت رسید.
کد خبر: ۴۳۳۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴ - 26December 2020

ارسال بیش از ۴۰۰ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «عبدالمهدی حق‌شناس» مسئول سازمان بسیج رسانه استان مازندران ظهر امروز در دیدار با سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از رونمایی از جشنواره عکس و تیر و خبر سردار سلیمانی و برگزاری جشنواره ملی «دل‌گپ» به میزبانی کانون بسیج رسانه شهرستان نکا خبر داد و اظهار داشت: ما در 20 استان نماینده داریم و تاکنون قریب به 250 آثار از 24 استان به دبیرخانه ارسال شده است و پیش‌بینی می‌شود حداقل 600 اثر ارسال شود.

وی با اشاره به برگزاری دومین جشنواره «ابوذر» در استان و بیان این مطلب که سال گذشته 736 اثر به دبیرخانه ارسال شد و امسال نیز با استقبال خوب اهالی رسانه روبرو شد، گفت: تاکنون بیش از ۴۰۰ اثر در هشت بخش به ثبت رسید و تعداد نهایی آثار پس از ثبت نهایی اطلاع‌رسانی می‌شود.

حق‌شناس با بیان اینکه در حوزه نشر و اطلاع‌رسانی اتفاقات خوبی در سطح استان رقم خورده است، افزود: امیدواریم بتوانیم سربازان لایقی برای امام زمان باشیم.

خاطرنشان می‌شود، دومین جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر در بخش «مکتوب و خبرگزاری»، «دیداری و شنیداری» و «مردمی و دانش‌آموزی» با موضوعات جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بصیرت و دشمن‌شناسی، مبارزه با تروریسم، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران، کرونا؛ کمک مومنانه، مدافعان سلامت، مسئولیت اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، ایثار و شهادت، بسیج و حوزه اقدام، بصیرت و امیدآفرینی، مقاومت و مکتب سلیمانی و حقوق شهروندی در استان مازندران در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار