مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان خبر داد؛

حرکت کاروان خودرویی روز بصیرت در رشت برپا می‌شود

حجت‌الاسلام «سعید مهدوی» گفت: حرکت کاروان خودرویی به مناسبت روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت با حضور بیش از ۲۰۰ خودرو روز سه‌شنبه (۹ دی) راس ساعت ۱۰ صبح از مسیر گلزار شهدا تا میدان شهدای ذهاب (شهرداری) انجام می‌شود.
کد خبر: ۴۳۳۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷ - 26December 2020

حرکت کاروان خودرویی روز بصیرت در رشت برپا می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام «سعید مهدوی» مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان ظهر امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هدف خط فتنه ایجاد یاس و ناامیدی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی است، اظهار داشت: نظامی که رو به پیشرفت است دچار فتنه‌های متعدد خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه قصه فتنه‌ها برای نظام اسلامی تمام‌شدنی نیست ‌و توسط دشمنان، عاملان و خواص داخلی پیچیده‌تر می‌شود، تصریح کرد: در زمان فتنه شعار حق داده می‌شود ولی اراده کاذب و باطل وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه به همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی گیلان مراسم حرکت کاروان خودرویی به مناسبت روز (9 دی) روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این مراسم با حضور بیش از ۲۰۰ خودرو روز سه‌شنبه (9 دی) راس ساعت ۱۰ صبح از مسیر گلزار شهدا تا میدان شهدای ذهاب (شهرداری) انجام می‌شود.

مهدوی با تاکید بر اینکه در این مراسم اقشار مختلف جامعه با آگاهی همیشگی خود حضور پرشوری خواهند داشت، تاکید کرد: مردم ولایتمدار و بصیر گیلان و شهر رشت در روز (8 دی) سال 88 مشت محکمی بر دهان فتنه و فتنه‌گران و حامیان غربی آن‌ها کوبیدند.

وی به همکاری سپاه ناحیه مرکزی شهرستان رشت در این مراسم اشاره کرد و افزود: برنامه‌های جانبی این روز علاوه بر فضای میدانی، در زمینه تولید آثار در فضای مجازی است و مجموعه برنامه‌های فرهنگی به مناسبت این روز اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار