فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

رزمایش‌های پدافند هوایی متناسب با تهدیدات برگزار می‌شود

امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: رزمایش‌های پی در پی و موفقی که طی سال جاری به انجام رساندیم، متناسب با تهدیدها و توان پاسخ‌گویی به آن‌ها بوده است.
کد خبر: ۴۳۳۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵ - 26December 2020

رزمایش‌های ما متناسب با تهدیدها و توان پاسخ گویی به آنهاستبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش امروز در بازدید از گروه پدافند هوایی شهید ستاری و گردان‌های موشکی این گروه پدافندی، اظهار داشت: رزمایش‌های ما متناسب با تهدیدها و توان پاسخ‌گویی به آن‌ها بوده است.

وی افزود: با توجه به اصل در اولویت قرار داشتن پدافند هوایی، بنا به ارزیابی گزارش شورای سیاستگذاری در قرارگاه مرکزی، قریب به ۹۰ درصد پاسخ به تهدیدهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای با نیروی پدافند هوایی مرتبط و از این طریق قابل تحقق است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: رزمایش‌های پی در پی و موفقی که طی سال جاری به انجام رساندیم در واقع متناسب با تهدیدها و توان پاسخ گویی به آنها با توجه به اصل در اولویت قرار داشتن پدافند هوایی بوده است، لذا خداوند منان را شاکریم که در همین راستا اقدامات و کارهای بزرگی در حوزه عملیات، آماد و مهندسی و سایر حوزه ها صورت گرفته است.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد با تاکید بر بهره گیری از دانش نوین در نگهداری و بکارگیری تجهیزات پدافندی و اِعمال روش‌های موثر علمی و کاربردی، ارائه آموزش های هدفمند و موثر و نظارت مستمر برای بالابردن اثربخشی و کارایی تجهیزات تصریح کرد: اهمیت دادن مسئولان و فرماندهان به امر نگهداری و بازدیدهای تخصصی و رعایت اصول نگهداری در حین بهره برداری از تجهیزات، نقش به‌سزایی در افزایش عمر محصولات، جلوگیری از بروز خسارت، کاهش ضایعات و هزینه‌های تعمیر و افزایش توان عملیاتی رده‌ها خواهد داشت.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه اهمیت بهره‌گیری و نگهداری از امکانات و تجهیزات سازمانی باید در اولویت باشد، افزود: حفظ، نگهداری و استفاده مناسب از اموال در استمرار ماموریت سازمان نقش حساس و ارزنده ای دارد تا آنجا که بکارگیری امکانات، تجهیزات و اِعمال مدیریت صحیح در ادامه فعالیت و بقای سازمان بسیار مهم و قابل تأمل است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار