بهسازی فضای آموزشی به نیت شهدای یزد

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان یزد گفت: به نیت چهار هزار شهید یزد، چهار هزار متر مربع فضای آموزشی در استان بهسازی می‌شود.
کد خبر: ۴۳۳۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵ - 26December 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «حجت الله دهقانپور» رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان یزد با اشاره به غیراستاندار بودن ۲۸ درصد فضای آموزشی استان یزد اظهار داشت: در راستای برگزاری دومین کنگره ملی چهار هزار شهید دارالعباده و دارالعلم یزد، چهار هزار متر مربع فضای آموزشی در سطح استان بهسازی و مرمت می‌شود.

وی افزود: این طرح با قرارگاه پیشرفت و آبادانی، نوسازی مدارس و اداره کل آموزش و پرورش استان اجرایی می‌شود. تاکنون هزار و ۸۰۰ متر مربع از مجموع چهار هزار متر مربع فضای آموزشی بهسازی شده و این طرح تا اجلاسیه نهایی کنگره به پایان می‌رسد.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان یزد هزینه بهسازی هر متر مربع از فضای آموزشی استان را پنج میلیون تومان عنوان کرد و ادامه داد: تاکنون چهار کلاس درس در شهرستان خاتم و مدرسه شهید «محمد خانی» در شهرستان یزد بهسازی شده است.

گفتنی است طرح بهسازی چهار هزار متر مربع از فضای آموزشی استان یکی از طرح‌های چهل گانه کنگره ملی شهدای استان است که اجلاسیه نهایی آن اسفند ماه امسال در یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها