مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

ائمه جمعه پیشران برنامه در شهر و منطقه هستند

حجت‌الاسلام «محمدرضا طاهری» گفت: ائمه جمعه پیشران برنامه در شهر و منطقه هستند و ما در این زمینه برای همکاری اعلام آمادگی می‌کنیم.
کد خبر: ۴۳۳۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸ - 26December 2020

ائمه جمعه پیشران برنامه در شهر و منطقه هستندبه گزارش دفاع‎پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «محمدرضا طاهری» مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر  امروز در دیدار با مسئولان شهرستان کنگان اظهار داشت: اهداف و آرمان‌ها در شهر و منطقه با استفاده از ظرفیت علما و نخبه‌های حوزوی طبق منویات رهبری باید اجرایی شوند.

وی با اشاره به ظرفیت سازمان تبلیغات در برنامه‌های فرهنگی گفت: ائمه جمعه پیشران برنامه در شهر و منطقه هستند و ما در این زمینه برای همکاری اعلام آمادگی می‌کنیم.

حجت‌الاسلام «محمود محمودی»، امام جمعه کنگان نیز در این دیدار به بیان ضرورت‌های تبلیغ و لزوم اتحاد و همدلی نیروهای انقلابی و مقابله با دشمنان نظام و انقلاب و مواردی از قبیل تخصیص اعتبارات ویژه برای انجام برنامه‌های قرآنی و لزوم برپایی نهضت قرآنی در سطح شهرستان با توجه به دو مذهبی بودن شهرستان و حضور شرکت‌های صنعتی را مطرح کرد.

طاهری در بخش دیگری از این سفر در دیدار با شیخ محمد جمالی، امام جمعه اهل سنت و همچنین شیخ افرا امام جمعه موقت اهل سنت کنگان ضمن بیان مطالبی پیرامون دیدگاه بلند رهبری پیرامون روحیه وحدت‌بخشی سخن گفت و اظهار داشت: مقام معظم رهبری راهبرد وحدت بخشی را از علوم اهل‌بیت استخراج کرده‌اند و بین مردم ترویج می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از برنامه‌های خود در سفر به کنگان با حجت‌الاسلام محمدی رئیس و کارکنان اداره تبلیغات اسلامی تنگستان دیدار کرد که مشکلات و آسیب‌های شهرستان و دغدغه‌های فرهنگی و دینی و لزوم برطرف کردن این معضلات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها