رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد خبر داد؛

اجرای ۲۰ برنامه در دهه «بصیرت و میثاق» مهاباد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد گفت: در دهه «بصیرت و میثاق» ۲۰ برنامه از جمله غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های شهدا در این شهرستان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۴۳۳۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۸ - 26December 2020

اجرای ۲۰ برنامه در دهه «بصیرت و میثاق» مهاباد

به‌گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام یاسر آقامحمدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد، امروز در نشست خبری برنامه‌ریزی برنامه‌های دهه «بصیرت و میثاق» این شهرستان اظهار داشت: سردار سلیمانی از جمله افراد تاثیرگذار در ایران و خاورمیانه بود که همواره خاری در چشم دشمنان به شمار می‌رفت و آنها ناجوانمردانه وی را به شهادت رساندند.

وی افزود: همانگونه که مردم در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی حضور پرشوری داشتند در نخستین سالگرد شهادت وی نیز برنامه‌های گرامیداشت این روز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی می‌تواند پرشور باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد با بیان اینکه از ۹ تا ۱۹ دی دهه «بصیرت و میثاق» نام‌گذاری شده است، ادامه داد: امسال این دهه مقارن با ایام فاطمیه شده است که برای همین منظور برنامه‌های سالگرد شهادت سردار سلیمانی حال و هوای فاطمی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: برای دهه «بصیرت و میثاق» در مهاباد ۲۰ ویژه‌برنامه در نظر گرفته شده است که این برنامه‌ها به دو صورت حضوری و مجازی هست.

آقامحمدی خاطرنشان کرد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا، توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و اعطای جهیزیه به نوعروسان این شهرستان از جمله این برنامه‌ها هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار