برگزاری یادواره «شهدای زن استان یزد»

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: در راستای برنامه‌های دومین کنگره بزرگداشت شهدای دارالعباده و دارالعلم استان، یادواره «شهدای زن دارالعباده» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۳۳۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۳ - 26December 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام «عباس زارع» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد اظهار کرد: زنان و مادران ایران‌زمین در صحنه‌های مختلف همواره دوشادوش مردان حضور فعال داشته‌اند و در جریان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شاهد نقش‌آفرینی آنان بوده‌ایم.

وی برگزاری کنگره شهدا را فرصت مغتنمی برای پرداختن به ابعاد مختلف هشت سال دفاع مقدس از جمله مشارکت بانوان مؤمن و انقلابی دانست و ادامه داد: با توجه به اینکه اسفندماه امسال، شاهد برگزاری دومین کنگره بزرگداشت چهار هزار شهید دارالعباده و دارالعلم استان یزد هستیم، تصمیم به برگزاری یادواره شهدای زن دارالعباده یزد گرفته شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد بیان کرد: این یادواره با محوریت نقش زنان در دفاع مقدس و تجلیل و بزرگداشت شهدا و ایثارگران زن استان برگزار خواهد شد.

یادآور می‎‌شود در این نشست مقرر شد دستگاه‌های اجرایی، برنامه‌ها و پیشنهادهای خود را جمع‌بندی و برای دبیرخانه یادواره مستقر در بنیاد شهید و امور ایثارگران ارسال کنند تا برنامه‌ریزی لازم در این خصوص انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار