دادستان خاش در گفت‎وگو با دفاع‌پرس:

شهید سلیمانی مصداق بارز ولایتمداری و بصیرت در جامعه است

«فرهاد میر» گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان پرچمدار جبهه مقاومت و ایثار و حضور مقتدرانه در دوران دفاع مقدس مصداق بارز ولایتمداری و بصیرت در جامعه محسوب می‌شود.
کد خبر: ۴۳۳۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴ - 02January 2021

شهید سلیمانی مصداق بارز ولایتمداری و بصیرت در جامعه است«فرهاد میر» دادستان خاش در گفت‎وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، اظهار داشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان پرچمدار جبهه مقاومت و ایثار و حضور مقتدرانه در دوران دفاع مقدس مصداق بارز ولایتمداری و بصیرت در جامعه محسوب می شود.

میر افزود: حضور با شکوه و صلابت سربازان رشید سپاه اسلام و نیروهای مومن و انقلابی در جبهه مقاومت و ایثار و هشت سال جنگ تحمیلی نابرابر به دنیا نشان داده که ملت بزرگ ایران حامی مظلومان عالم بوده و همواره در خط مقدم مقابله با مستکبران آماده جانفشانی است.

وی ادامه داد: دوران دفاع مقدس از دوران طلایی ایران اسلامی به شمار می‌آید و در آن سال‌های دشوار مردم کشورمان و به ویژه مردم سیستان و بلوچستان با ویژگی ولایتمداری و بصیرت توانسته‌اند اقتدار ملی ایران را به دنیا نشان دهند.

دادستان خاش ابراز داشت: مردم سیستان و بلوچستان با افتخار میزبانی از رهبر معظم انقلاب اسلامی و ویژگی استکبارستیزی همچنان در خط مقدم جبهه مقاومت و مقابله با توطئه ها و هجمه‌های دشمنان قرار دارند و تجربه حضور عزتمندانه آنان در دوران دفاع مقدس و همراهی با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز به دشمنان نشان داده که مردم این استان حامی ارزشمند اسلام و انقلاب و رهبری هستند و برای تحقق اهداف این نظام و انقلاب از جان و مال خود می‌گذرند و برای این مردم مومن و انقلابی نابودی مستکبران یک آرمان بزرگ به شمار می‌آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار