شهید «مهرداد حسین‌زاده»؛

خداوند بندگان صالح را در نبرد با دشمن اسلام پیروز می‌گرداند

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «مهرداد حسین‌زاده» آمده است: خداوند بزرگ همیشه پشتیبان بندگان صالح خود می‌باشد و آن‌ها را فراموش نمی‌کند این بندگان صالح را در نبرد با دشمن اسلام پیروز می‌گرداند بزودی شاهد پیروزی رزمندگان پرتوان ایران خواهید شد.
کد خبر: ۴۳۳۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۲ - 27December 2020

خداوند بندگان صالح را در نبرد با دشمن اسلام پیروز می‌گرداندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس وصیت‌نامه شهید «مهرداد حسین‌زاده» را از نظر می‌گذرانیم.

زندگی‌نامه شهید:

شهید «مهرداد حسین‌زاده» فرزند «نادر» یکم تیر ۱۳۴۸ در بابل به دنیا آمد و در تاریخ ۶ دی ۱۳۶۶ در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید:

بسم الله الرحمن الرحیم

با درود و سلام به محضر آقا امام زمان و نائب بر حق او پیر جماران نعمت بزرگ ایران حامی مستضعفان این قلب تپیده ایران و با درود سلام به رزم آوران عرصه پیکار حق علیه باطل که با ایثارگری و از جان گذشتگی خود پیروزی چشم گیری برای خانواده شهدا به ارمغان آوردند.

خدمت آن دسته از برادران و خواهران که در مراسم من شرکت دارند سلام عرض می‌کنم اول بنده کوچکتر از ان هستم شما را وصیت کم، اما بنا به معقولیت و وظیفه شرعی چند مطلبی را ارائه می‌کنم و از اینکه سر شما را درد می‌آورم امیدوارم مرا مورد عفو و بخشش قرار دهید و از خدواند بخواهید از گناهان من در گذر خدمت پدر عزیزم و سلام عرض می‌کنم با تقدیم صمیمانه‌ترین سلام و امیدوارم حال مبارک شما خوب بوده و هیچ گونه ناراحتی و کسالتی در وجود گرامیتان رخ ندهد و امیدوارم خبر شهادت من برای شما سخت دشوار نباشد چرا که قرآن کریم می‌فرماید.

وَلَئِنْ قُتِلْتُمْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَوْ مُتُّمْ لَمَغْفِرَةٌ مِنَ اللَّهِ وَرَحْمَةٌ خَیْرٌ مِمَّا یَجْمَعُونَ

کشته شوید و یا بمیرید در ره خدا آمرزش خدا و رحمت او بهتر است از آنچه جمع می‌کنیم و آرزوی آن را دارید.

خدمت مادر عزیزم سلام عرض می‌کنم و امیدورام حال مبارک شما خوب بوده و از مشکلات روزمره خود با استقامت باشید و خبر شهادتم را برای خوتان مشکل و دشوار نکنید و در سختی‌ها تحمل داشته باشید و مانند زینب (ع) استوار و پرتوان باشید و او که ۷۲ تن از بهترین یاران خود را در سر زمینی کربلا از دست داده و زنی بود برای زبان‌های ایران.

مادرم از آنجا که هیچ خدمتی برای شما انجام ندادم خیلی معذرت می‌خواهم. خدمت خواهرانم سلام عرض می‌کنم و امیدوارم حال مبارک شما خوب باشد خواهرانم هرچند که من برادر بدی برای شما بودم، ولی شما خواهران خوبی برای من باشید و در رعایت حجاب اسلامی در جامعه داشته باشید که حجاب شما همانا از خون من هم رنگین‌تر می‌باشد و تیری است بر قلب دشمن و مایه شادی و آرامش روح من خواهد شد و خبر شهادتم را شما و فامیل‌ها برای خودتان دشوار ندانید چرا، چون در راهی شهید شدم که سالار شهیدان حسین (ع) رفت من در راهی قدم برداشتم که میرشجاع‌ها رفتند من در راهی قدم برداشتم که شهیدان کربلا حسینی و شهیدان کربلای ایران رفتند و سعادت شهادت را داشتم و شکر کنید خدا را که فرزند شما در این راه رفت و در هر کجا هستید اول از خدا بخواهیم که از گناهان زیاد من در گذر. می‌گویند این جان را چه کند کسی به ما داد هر کس این جان را داد خودش هم این جان ناقابل را ما را می‌گیرد و ما امانتی هستیم که دیر یا زود باید برویم و شما جمعه‌ها بر سر مزار من بیائید و برای من نماز بخوانید.

هر که کس تو را شناخت جان را چه کند 

فرزند و عیال خانمان را چه کند

دیوانه کنی هر دو جهانش بخشی

دیوانه تو این دو جهان را چه کند

آن دسته از عزیزانی که در مراسم من شرکت دارند. سفارش می‌کنم که شکرگزار نعمت بزرگ ایران رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران باشید که با آمدن ایشان دست تجاوزگر و استعمارگر دست ابرقدرت‌ها کوتاه و ملت مظلوم ایران را قوی و دانا استوار گردانید اگر هر کسی بخواهد سر این مسئله با کار ایشان مخالف کند بدتر از کفار هستند امامی که ۱۵ پانزده سال تبعید بود تا اینکه ملت مظلوم را آگاه کند و در راه عظمت این ابرمرد بزرگ هرچه صحبت کنیم کم گفتیم و ما در هر کاری هدف داشته باشید و جبهه‌ها را خالی نکنید.

هدف بنده از رفتن به جبهه این بود که مظلومان را آزاد و ابرقدرت‌ها و زورگویان را نابود و به ندای امام را لبیک بگویم و مثل علی اکبر امام حسین وارد معرکه جنگ شویم و هیچ رعب و وحشت توی دلمان راه ندهیم و در راه این هدف بزرگ شهید و تمامی انبیاء و اولیاء امام است برای ما ننگ است که توی خانمان بنشینیم و صدام این عروسک کوکی باید وارد مرز ایران شود اما کور خواندند و ما ملت ۴۸ میلیونی جمعیت داریم. ملت ایمان و نیرو دارد و ملیت بهشتی‌ها داشت ملتی که امام دارد هرگز آن‌ها نمی‌توانند دهند و می‌خواستند مثل ابرقدرت‌های نامردمی ما را زیر چکمه‌های خودشان قرار دهند و می‌خواستند مثل فلسطین و مثل آفریقا گرسنه کنند، اما کور خواندند خداوند بزرگ همیشه پشتیبان بندگان صالح خود می‌باشد و آن‌ها را فراموش نمی‌کند این بندگان صالح را در نبرد با دشمن اسلام پیروز می‌گرداند بزودی شاهد پیروزی رزمندگان پرتوان ایران خواهید شد.

شاهد پیروزی بسیجی‌های جان برکف تا مادامی که آن بسیجی ۱۳ ساله آن پیرمرد ۸۰ ساله را در جبهه‌ها با ایثارگری خودشان آماده می‌شوند که برومند روی من و میدان نبرد راه را باز کنند برای رزمندگان و آمریکا و شوروی و صدام باید گورشان را کم کنند و با وجود این ملت و این بسیجی‌ها گور آن‌ها را حتما کنده خواهد شد در پایان سر شما را زیاد در آوردم و مرا ببخشید و از خدا بخواهید از گناهان من در گذرد و دعای همیشگی شما امت ایران خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار از عمر ما بکاه بر عمر او بیافزا. رزمندگان  پیروزشان بگردان.

خدا نگهدار همه شما

مورخه ۱۸/۹/۶۶

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها