رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

انتقام از آمران و عاملان شهادت حاج قاسم خواسته ملت ایران است/ انتقامی پشیمان‌کننده خواهیم گرفت

حجت‌الاسلام ادیانی با یادآوری حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد گفت: این آخر کار نیست و یقیناً انتقامی سخت و پشیمان‌کننده از دشمنان خواهیم گرفت.
کد خبر: ۴۳۳۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۸ - 28December 2020

انتقام از آمران و عاملان شهادت حاج قاسم و ابومهدی المهندس خاص ملت ایران است/ یقینا انتقامی پشیمان‌کننده خواهیم گرفتحجت‌الاسلام والمسلمین «سید علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره شهادت حاج قاسم اظهار داشت: حضرت امام خامنه‌ای در این پیام فرموند انتقام سختی خواهیم گرفت؛ همچنین فرمانده کل سپاه در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم تاکید کرد که انتقام می‌گیریم.

وی ادامه داد: با حمله به پایگاه آمریکا در عراق ضربه شست خودمان را به دشمنان نشان دادیم، ولی این آخر کار نیست و ایران اسلامی قطعاً در موقع مناسب و در مکان مناسب انتقام خون حاج قاسم را خواهد گرفت؛

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا عنوان کرد: انتقام از آمران و عاملان شهادت حاج قاسم و ابومهدی المهندس خواسته ملت ایران است.

وی افزود: همه جریان‌ها و گروه‌های سیاسی و حتی کسانی که دشمن در داخل به آن‌ها طمع داشت، ترور حاج قاسم را محکوم کردند و این کار را غیر انسانی و خلاف حقوق بشر دانستند.

حجت‌الاسلام ادیانی تأکید کرد: ملت ایران بدانند که جمهوری اسلامی ایران یقیناً انتقامی سخت و پشیمان‌کننده از دشمنان خواهد گرفت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار