رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس:

۵ هزار عنوان برنامه در دهه بصیرت در فارس اجرا می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: ۵ هزار برنامه فرهنگی از ۹ تا ۱۹ دی‌ به‌مناسبت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت در فضای مجازی در استان فارس اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۴۳۳۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷ - 27December 2020

۵ هزار عنوان برنامه در دهه بصیرت در فارس اجرا می‌شود//دسترسی به نمایه خبر ندارمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، حجت‌الاسلام «محمد رضایی» امروز در نشست خبری اعلام ویژه برنامه‌های ایام الله دهه بصیرت و میثاق با ولایت، با بیان اینکه شعار محوری این دهه بصیرت فاطمی، ولایت مداری و مقاومت علوی است، اظهار داشت: بیش از ۵ هزار عنوان برنامه در ۹ عنوان در دهه بصیرت پیش‌بینی شده که در شهر‌های قرمز و نارنجی به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس عنوان کرد: در شهرستان‌هایی که وضعیت زرد دارند با رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، مراسم در فضای باز و با حضور جمعیت کم و همچنین در زمان محدود برگزار می‌شود.

رضایی تصریح کرد: برنامه‌های دهه بصیرت امسال با عناوین بصیرت و ولایتمداری، موضع خواص جامعه در جریان فتنه‌ها، توجه ادیان الهی به ارزش‌ها و‌ کرامات انسانی، ترویج مکتب شهید سلیمانی، تولی و تبری به عنوان نیاز جامعه امروز اجرا خواهد شد.

وی، برگزاری جشنواره‌های نقاشی، فیلم کوتاه، دل نوشته با موضوع بصیرت در فضای مجازی، برپایی کنگره ملی شعر سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی با حضور شاعرانی از ۱۲ کشور در روز سیزدهم دی ماه، نشست‌های بصیرتی در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی با موضوع فتنه، برپایی موکب‌های توزیع مواد بهداشتی و ضد کرونایی، برنامه اهدا نذر خون، رزمایش کمک‌های مومنانه، آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، پخش سخنرانی‌های کوتاه با موضوع فتنه، مسابقه کتابخوانی، مسابقه از وصیت نامه سردار سلیمانی، طومار الکترونیکی با موضوع انتقام سخت، تکریم از خانواده‌های شهدای مدافع حرم از مهمترین برنامه‌های دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت اعلام کرد.

وی یادآور شد: مقاومت، بصیرت، شهادت و انتقام سخت از جمله کلید واژه‌های امروز جامعه است و جامعه بصیر اگر جایی اشتباه کند و دنبال آگاهی و شناخت باشد، می‌تواند تغییر موضع کند و بازشناسی کند، بازشناسی به این معناست که در غبار سنگین فتنه فرو می‌رویم و در نهایت با بازشناسی از فتنه خارج می‌شویم.

رضایی با بیان اینکه انسان بصیر زمان شناس و جریان شناس است و بر این اساس می‌تواند تصمیم گیری صحیح را اتخاذ کند، متذکر شد: نسل امروزی باید مواضع، جریان‌های سیاسی و دشمن را بشناسد تا بتواند بهترین تصمیم را در شرایط فتنه بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها