مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل تأکید کرد؛

توحید باوری مردم و رهبریت صالح، رمز پیروزی ایران اسلامی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عیاس (ع) استان اردبیل با اشاره به بصیرت مردم و درایت رهبری نظام در بحران‌ها گفت: توحید باوری مردم و رهبریت صالح، رمز پیروزی ایران اسلامی در برابر دسیسه‌های دشمنان است.
کد خبر: ۴۳۳۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷ - 27December 2020

توحید باوری مردم و رهبریت صالح، رمز پیروزی ایران اسلامی در برابر دسیسه های دشمنان است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، محفل شعرخوانی حضرت ماه، گرامیداشت حماسه 9 دی امروز به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و اداره‌کل بنیاد شهید استان در محل بنیاد شهید اردبیل برگزار و از 10 عنوان کتاب صوتی دفاع مقدس رونمایی شد.

در این محفل حجت‌الاسلام «میثم فیاضی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ایام سوگواری حضرت زهرا (س) فرصتی مغتنم است که درباره زندگی پر برکت ایشان مطالعه کرده و دقت کنیم.

فیاضی با اشاره به مقام والای حضرت زهرا (س)، او را اسوه اخلاق و ولایت مداری دانست و افزود: خداوند متعال وسعت سفره انبیا و بوجود آمدن نسل امامان معصوم (ع) را از برکات وجود نورانی حضرت زهرا (س) قرار داده و محبت او را در دلهای پاک صالحان و شهدا از جمله شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی قرار داده است.

فیاضی تأکید کرد: حضرت زهرا (س) با تمام وجود پشت سر امام و ولی فقیه زمان خود ایستاد و در این راه جان خود را نیز فدا کرد.

این مسئول بیان داشت: بصیرت مردم انقلابی ایران اسلامی، شکل یافته در مکتب حضرت زهرا (س) می باشد و ما افتخار می کنیم که پیرو این بانوی دو عالم هستیم.

وی با اشاره به حماسه 9 دی ماه 1388 متذکر شد: توحید باوری مردم و رهبریت صالح، رمز پیروزی ایران اسلامی در برابر دسیسه‌های دشمنان است و رهبری در قضیه 9 دی 1388 چشم فته را کور کرد.

فیاضی با تأکید بر اینکه باید روزهای الهی ای همچون نهم دی و سالروز شهادت سلیمانی گرامی داشته شود گفت: رهبری سد محکمی در برابر نقشه‌های شوم دشمنان قسم خورده ملت ایران است و حماسه 9 دی همانند 22 بهمن ماندگار و عزیز خواهد بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بر محاکمه فتنه گران و حامیان آنها تأکید کرد و 9 دی را روزی پرغرور برای دلسوزان به نظام و انقلاب دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار