یکی از فرماندهان دفاع مقدس:

«مقاومت و انقلابی‌گری» دو گفتمان اصلی مکتب حاج قاسم است

یکی از فرماندهان دفاع مقدس گفت: مکتب حاج قاسم سلیمانی دارای دو گفتمان «مقاومت و انقلابی‌گری» است و سرتیتر و شاه بیت مکتب حاج قاسم، همین مقاومتی و انقلابی بودن است.
کد خبر: ۴۳۳۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱ - 27December 2020

«مقاومت و انقلابی‌گری» دو گفتمان اصلی مکتب حاج قاسم است

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار «رحیم نوعی‌اقدم» از فرماندهان لشکر 31 عاشورا در دفاع مقدس امروز در نشست گرامیداشت حماسه ۹ دی، سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهادت دانشمند هسته‌ای محسن فخری‌زاده که در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، اظهار داشت: مکتب حاج قاسم سلیمانی دارای دو گفتمان «مقاومت و انقلابی‌گری» است و سرتیتر و شاه بیت مکتب حاج قاسم، همین مقاومتی و انقلابی بودن است.

وی افزود: این دو گفتمان را خود سردار اینچنین بیان می‌کند که «ما ملت امام حسینیم، ما ملت شهادتیم» که این جمله اوج مقاومت و انقلابی‌گری را نشان می‌دهد.

فرمانده پیشکسوت دفاع مقدس عنوان کرد: در طول ۴۲ سال گذشته، انقلاب اسلامی همواره در تهدید، تحریم و محاصره بوده و در میدان‌های مختلف جنگ بود اما به لطف خدا، پیروز تمام این میدان‌ها شده است.

وی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی، پیروزی حاج قاسم در سوریه و عراق و پیروزی حزب‌الله در برابر رژیم صهیونیسم، همگی خواست خدا بوده و در سایه خون شهدا و با نظر باری تعالی در ادامه نیز، پیروز تمام میدان‌ها خواهیم بود.

نوعی‌اقدم تأکید کرد: فتنه ۸۸ با هدف براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی شده بود اما با هوش و درایت مردم خنثی شد.

وی ادامه داد: قبل از برگزاری انتخابات در سراسر ایران، جوی درست شده بود که کاندیدای اصلاح‌طلب برنده انتخابات است و این موضوع مدام از سوی روسای ستاد انتخاباتی اعلام می‌شد و همچنین نظرسنجی‌های جعلی با هدف ایجاد جو روانی توسط دشمن تدارک دیده شده بود.

فرمانده پیشکسوت دفاع مقدس عنوان کرد: آمریکا، رژیم اشغالگر قدس و کشورهای غربی، همگی در هدایت فتنه ۸۸ نقش ایفا می‌کردند اما در نهایت این مردم ایران بود که پیروز میدان شد.

نوعی‌اقدم به آخرین بند سناریو دشمنان در فتنه ۸۸ اشاره کرد و بیان داشت: دشمن برنامه‌ریزی کرده بود که بعد از اعلام نتایج انتخابات، ۱۰ نقطه از تهران به دست اراذل و اوباش به آتش کشیده شود و رسانه‌های معاند نیز این حرکت‌ها را رهبری می‌کردند.

وی گفت: تمامی این فتنه‌ها و توطئه‌ها سرانجام در ۹ دی ماه ۸۸ با حضور آگاهانه و مقتدرانه مردم و بیعت دوباره با آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی خنثی شد و چهره واقعی دشمنان داخلی و خارجی به همگان نمایان شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار