عضو حزب الله لبنان:

تجربه «شهید سلیمانی» در جزئیات پرونده‌های سخت فراتر از تصور بود

یک عضو حزب الله لبنان در آستانه اولین سالروز شهادت سردار سلیمانی، گفت: تجربه «شهید سلیمانی» در جزئیات پرونده‌های سخت فراتر از تصور بود.
کد خبر: ۴۳۳۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳ - 27December 2020

تجربه «شهید سلیمانی» در جزئیات پرونده‌های سخت فراتر از تصور بودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المنار، «حسین رحال» مسئول واحد اطلاع رسانی حزب الله لبنان در آستانه فرا رسیدن اولین سالروز شهادت سردار سلیمانی، سخنانی را در خصوص او مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: سردار سلیمانی تنها یک فرمانده نظامی نبود، بلکه یک سیاستمدار نیز بود. او به خوبی از ویژگی های ملت ها و نیز مناطق مختلف منطقه آگاهی داشت.

این عضو حزب الله لبنان یادآور شد: سردار سلیمانی تجربه فراوانی در میادین مختلف داشت و همواره در جریان جزئیات پرونده های سخت قرار داشت. پیشتر نیز یک عضو دیگر حزب الله لبنان به تمجید از سردار سلیمانی پرداخته بود. تجربه او در جزئیات این پرونده ها بسیار فراتر از حد تصور بود.

«وفیق صفا» مسئول کمیته ارتباط و هماهنگی حزب الله لبنان گفت: حاج قاسم سلیمانی فرمانده ای دلسوز بود. حاج قاسم سلیمانی در واقع پدر معنوی مجاهدان بود. او هرگاه که در میدان نبرد حضور پیدا می‌کرد، در خط مقدم قرار می‌گرفت تا با دشمن مواجه شود.

وی در خصوص روابط میان شهید سلیمانی و شهید عماد مغنیه در لبنان، تأکید کرد: باید گفت که این دو شهید در واقع یک روح در دو جسم بودند. فقدان شهید مغنیه ضایعه بزرگی برای حاج قاسم بود؛ همانطور که اکنون فقدان حاج قاسم ضایعه بزرگی برای سید حسن نصرالله محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها