هشدار انصارالله به رژیم صهیونیستی/ منافع اسرائیل در دریای سرخ در تیررس یمنی‌هاست

وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن با هشدار درباره هرگونه اقدام گستاخانه از جانب صهیونیست‌ها در منطقه تاکید کرد که منافع اسرائیل و شرکای آن در دریای سرخ مورد هدف ماست.
کد خبر: ۴۳۳۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸ - 27December 2020

هشدار انصارالله به رژیم صهیونیستی/ منافع اسرائیل در دریای سرخ در تیررس یمنی‌هاستبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن اعلام کرد: ما هشدار می‌دهیم که هرگونه اقدام گستاخانه رژیم صهیونیستی در منطقه جنگی شامل را به دنبال خواهد داشت.

این وزارتخانه افزود: رژیم صهیونیستی باید مراقب اوضاع در مناطق تحت سیطره غیرقانونی خود بوده و دست از تهدید کشورهای منطقه بردارد.

وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن تاکید کرد، در صورتی که رژیم صهیونیستی اقدام گستاخانه ای انجام دهد که بر یمن تاثیر بگذارد، منافع اسرائیل و شرکای آن در دریای سرخ مورد هدف ماست.

روز گذشته روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» نوشت که امارات عربی متحده و رژیم صهیونیستی در جزیره سقطری (واقع در جنوب یمن) قصد ایجاد پایگاه نظامی مشترکی دارند تا کشتی‌ها را در دریای مَکران و تنگه باب المندب و شاخ آفریقا رصد کنند.

در همین زمینه «جلال الرویشان» معاون نخست وزیر دولت نجات ملی یمن در امور دفاعی و امنیتی با تاکید بر اینکه هر گونه حماقتی از سوی ائتلاف عبری-عربی در دریای سرخ آتش جنگ بزرگی را در آنجا شعله ور خواهد کرد، گفت که اسرائیل و رژیم‌های سازشگر هرگز به مقاصد خود دست نمی‌یابند.

معاون نخست وزیر دولت نجات ملی یمن افزود: رژیم صهیونیستی از همان ابتدا از جنگ علیه یمن با پشتیبانی لوجستیکی حمایت کرد. آنها اکنون سعی دارند با ایجاد خطر و تهدید برای رژیم های سازشکار رابطه سران آنها را برای تامین تجهیزات نظامی جذب خود کنند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار