رئیس اداره امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در زاهدان

«رضا اکرمیان» گفت: مراسم تجلیل از ۴۰ رزمندگان و پیشکسوت دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان در هفته آینده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۳۳۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰ - 28December 2020

تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در زاهدانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان، جلسه هماهنگی چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان و اولین سالروز شهادت سردار حاج «قاسم سلیمانی» در سالن جلسات جهاد کشاورزی زاهدان برگزار شد.

«رضا اکرمیان» رئیس اداره امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان در این جلسه اظهار داشت: درس ایستادگی و صبر و استقامت را باید از سردار حاج قاسم سلیمانی یاد بگیریم کسی که مظهر استقامت و جسارت است و با حضور خود همواره کابوسی برای دشمنان اسلام بوده است.

وی مراسم تجلیل ۴۰ رزمندگان و پیشکسوت دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان در هفته آینده (۱۳ الی ۱۹دی) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی به صورت نمادین، برپایی چادر عشایری، پخش انواع کلیپ و تیزر در فضای مجازی، پخش عکس‌های و سخنان سردار دلها شهید سلیمانی از تلویزیونی شهری سازمان جهاد کشاورزی، نامگذاری سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی بنام سردار رشید سلیمانی، مراسم عطرافشانی گلزار مطهر شهدا، برگزاری مراسم زیارت عاشورا، شرکت در مراسم ویژه نهم دی از جمله فعالیت‌ها این سازمان دانستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها