معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی خبر داد؛

توزیع 675 هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه در آذربایجان‌ غربی

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی گفت: تاکنون سه مرحله رزمایش کمک مومنانه در استان برگزار شده که طی این رزمایش‌ها 675 هزار بسته کمک معیشتی برای خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.
کد خبر: ۴۳۳۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷ - 28December 2020

توزیع 675 هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ «تقی نجمی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی امروز در نشست خبری برنامه‌های دهه «بصیرت و میثاق با ولایت» اظهار داشت: «دهه بصیرت و میثاق با ولایت» با شعار «بصیرت فاطمی، ولایتمداری و مقاومت علوی» از 9 دی آغاز خواهد شد.

وی افزود: طی این دهه حدود ۹۰ عنوان برنامه در سطح استان برگزار خواهد شد که اهم برنامه‌ها عبارت از برگزاری یادواره‌های شهدا بوده که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شده و همچنین و پویش گسترده رزمایش مومنانه از دیگر برنامه‌های این دهه است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی ادامه داد: تاکنون سه مرحله رزمایش کمک مومنانه در استان برگزار شده که طی این رزمایش‌ها 675 هزار بسته کمک معیشتی برای خانواده های نیازمند توزیع شده است.

این مسئول تصریح کرد: پویش نذر خون، برگزاری نشست‌های روشنگری به مناسبت ۹ دی در تمام ‌رده‌های بسیج به‌صورت ویدئو کنفرانس، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برگزاری مسابقه وصیت سردار شهید قاسم سلیمانی نیز از دیگر برنامه‌های این دهه به‌شمار می‌رود.

نجمی گفت: از دیگر برنامه‌های این دهه می‌توان به برگزاری مراسم عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری مختلف، پخش سرودهای انقلابی متناسب با این دهه در سطح استان، تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان به خصوص مدافعان سلامت اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین اجرای طرح ختم قرآن و برگزاری مراسم ادعیه با یاد سردار شهید قاسم سلیمانی، نامگذاری اماکن شهری و نظامی به نام شهید سلیمانی، برگزاری شب شعر بصیرت شهید سلیمانی به سه زبان ترکی، کردی و فارسی از دیگر برنامه‌هایی است که طی این دهه در سطح استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار