قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور خبر داد؛

برگزاری ۷۵۰ عنوان برنامه در ایام‌الله دهه «بصیرت و میثاق با ولایت»

«نصرت‌الله لطفی» گفت: ۷۵۰ عنوان برنامه و فعالیت را برای اجرا در ایام‌الله دهه «بصیرت و میثاق با ولایت» با شعار «بصیرت فاطمی، ولایت‌مداری، مقاومت علوی» در نظر گرفته‌ایم.
کد خبر: ۴۳۳۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹ - 28December 2020

برگزاری ۷۵۰ عنوان برنامه در ایام‌الله دهه «بصیرت و میثاق با ولایت»

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «نصرت‌الله لطفی» قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، امروز (دوشنبه) در نشست خبری با خبرنگاران، در تشریح برنامه‌های ایام الله دهه «بصیرت و میثاق با ولایت»، به تقارن این دهه با ایام شهادت حضرت زهرا (س) اشاره کرد و اظهار داشت: «ولایت‌مداری»، «عظمت»، «اقتدار»، «عبور از مشکلات فرهنگی» و «غلبه بر دشمن» در سیره حضرت زهرا (س) وجود دارد.

وی افزود: حماسه ۹ دی در امتداد حماسه فاطمی و بصیرت مردم در امتداد بصیرت فاطمی است و مردم با حماسه و بصیرت فاطمی بر فتنه‌ها غلبه کردند.

لطفی تصریح کرد: امسال به دلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا، مراسم‌های ایام الله دهه «بصیرت و میثاق با ولایت» نباید عاملی برای انتقال این بیماری شود؛ بنابراین امسال راهپیمایی و تجمعات سال گذشته را نخواهیم داشت؛ اما این به معنای پاک کردن صورت مسئله نیست و قائل و تعطیلی مراسم‌های دینی و انقلابی نیستیم؛ اما برنامه‌ها با مدیریت متفاوت و به شیوه اقتضایی متناسب با شرایط کنونی بوده به نحوی که از حفظ جان و سلامتی مردم غافل نشویم.

وی با انتقاد از برخی مسئولان در ستاد ملی مقابله با کرونا، نسبت به جلوگیری از برگزاری برخی مراسم‌ها و مناسبت‌های انقلابی، بیان داشت: در ایام الله دهه «بصیرت و میثاق با ولایت» خصوصاً روز ۹ دی، تجمعات خودجوش مردمی و راهپیمایی‌ها برگزار نمی‌شود، بلکه از منظر تبیین و تحلیل فارغ از کار میدانی، بیشتر بر ظرفیت رسانه، فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و مراسم ایام فاطمیه و تبیین بصیرت فاطمی و مقاومت علوی متمرکز خواهیم شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، با بیان اینکه ۷۵۰ عنوان برنامه و فعالیت را برای اجرا در ایام الله دهه «بصیرت و میثاق با ولایت» با شعار «بصیرت فاطمی، ولایت‌مداری، مقاومت علوی» در نظر گرفته‌ایم، گفت: در این راستا، عناوین ایام دهه «بصیرت و میثاق با ولایت» عبارت است از، ۹ دی «بصیرت، ولایت‌مداری، حماسه عاشورایی»، ۱۰ دی «بصیرت، اتحاد ملی، عبور از فتنه‌ها»، ۱۱ دی «بصیرت، خواص، پیروی از ولایت»، ۱۲ دی «بصیرت، ادیان الهی، آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی»، ۱۳ دی «بصیرت، ملت حسینی، مکتب شهید سلیمانی»، ۱۴ دی «بصیرت، تولی و تبری، بیداری اسلامی»، ۱۵ دی «بصیرت، استکبارستیزی، مقابله با نفوذ»، ۱۶ دی «بصیرت، تکریم سردار دل‌ها، بزرگ‌ترین بدرقه جهانی»، ۱۷ دی «بصیرت، محکومیت تروریسم دولتی، جهاد هسته‌ای و دفاعی»، ۱۸ دی «بصیرت، اقتدار ملی، سیلی به شیطان بزرگ»، ۱۹ دی «بصیرت، غیرت دینی، لحظه‌شناسی».

لطفی همچنین به تشریح برخی از برنامه‌ها و فعالیت‌های تدارک دیده شده به مناسبت دهه «بصیرت و میثاق با ولایت» پرداخت و تصریح کرد: برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در بستر فضای مجازی، برگزاری وبینار‌های تخصصی بصیرتی، برگزاری جشنواره ملی «فخر ایران»، برگزاری نمایشگاه تصویری از حماسه ۹ دی - شهید سلیمانی و شهید فخری زاده، سوگواره سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، عطرافشانی مزار شهدا با محوریت شهدای مدافع حرم و... بخشی از برنامه‌های ایام الله دهه «بصیرت و میثاق با ولایت» است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار