بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران به مناسبت حماسه ۹ دی؛

حماسه ۹ دی فصل تازه‌ای از بصیرت ملت را به نمایش گذاشت

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت حماسه ۹ دی سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۳۳۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷ - 28December 2020

حماسه ۹ دی فصل تازه‌ای از بصیرت ملت را به نمایش گذاشتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت حماسه ۹ دی سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیانیه‌ای صادر کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است:

یوم الله ۹ دی، حماسه حضور با برکت و عاشورایی مردم ایران اسلامی در ۹ دی ۱۳۸۸ به عنوان برگ زرینی در کتاب تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشد.

حرکت قلبی، ایمانی و خودجوش میلیون‌ها ایرانی در دفاع از اسلام، ولایت و عزت کشور بیانگر مجاهدت و ایستادگی در مقابل فتنه‌گران و بدخواهان نظام بود و فصل تازه‌ای از بصیرت ملت را به نمایش گذاشت.

راهپیمایی باشکوه و باعظمت میلیون‌ها مردم عاشق نظام و دلباخته ولایت فقیه، حجت را بر همه تمام کرد و یک بار دیگر با معجزه حضور مردم ولایتمدار در صحنه بساط فتنه جمع شد و ماندگاری انقلاب به رخ جهانیان کشیده شد.

در حماسه ۹ دی به جهانیان ثابت شد که مردم ایران بخاطر دلبستگی‌شان به نظام و انقلاب و ولایت فقیه در بزنگاه‌های خطر، توطئه‌ها و فتنه‌ها آرام نمی‌نشینند و تا پای جان می‌ایستند.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی و تجدید پیمان ملت ایران با نظام و رهبری، تلاقی این حماسه را با اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» و اربعین دانشمند شهید «محسن فخری‌زاده» بااهمیت دانست و اعلام کرد با توجه به وجود شرایط خاص کرونایی برنامه‌های متنوع با ایده نو و با ابتکار خلاقانه در فضای مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار