نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی:

وجود شهید سلیمانی‌ها و تربیت شدگان انقلاب دشمنان را زمین‌گیر می‌کند

نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی به اشغال بیش از ۷۰ سال فلسطین توسط صهیونیست ها اشاره کرد و گفت: گروه‌های داعشی دست پرورده آمریکا و اسرائیل را به جان مسلمانان انداختند و اگر نبود حاج قاسم سلیمانی‌ها و تربیت شدگان این انقلاب خدا می‌داند اینها چه بلا و جنایت‌هایی بر سر مردم جهان در می‌آورند.
کد خبر: ۴۳۳۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱ - 28December 2020

وجود حاج قاسم سلیمانی‌ها و تربیت شدگان انقلاب دشمنان را زمین‌گیر می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سید‌علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی امروز در آیین رونمایی و مراسم شعرخوانی اشعار برگزیده سوگواره استانی مشق دلدادگی که با موضوعات آیینی، عاشورایی، دفاع مقدس و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، اظهار داشت: مسئله انسان شناسی خیلی مهم است و به هر مقام، ثروت و شهرتی برسیم اما خود را نشناسیم همه آن به هدر می‌رود.

‌وی با اشاره به تفاوت انسان‌ها از نظر شهید «مرتضی مطهری»، افزود: انسان‌ها ۱۸۰ درجه با یکدیگر تفاوت دارند، یکجا در قرآن آمده که انسان مسجود ملائکه و «وَعَلَّمَ آدَمَ الْأَسْمَاءَ » و «نَفَخْتُ فِيهِ مِنْ رُوحِي» است اما در جایی دیگر  آمده که «قُتِلَ الْإِنْسانُ ما أَكْفَرَهُ» و مرگ بر انسان بی‌ایمانی که از هر حیوانی پست تر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی ادامه داد: هر کدام از این جایگاه‌ها به انتخاب خود انسان است و به تعبیری دیگر فلسفه خلقت انسان در عالم هستی این است که برخلاف سایر موجوادت، انتخاب به خود او واگذار شده است.

عبادی تصریح کرد: هر امری برای انسان پیش می‌آید به انتخاب او بازمی‌گردد و معنای حقیقی آزادی همین است، نه سوء استفاده‌هایی که انسان را به جبر و فساد می‌کشاند.

وی با بیان اینکه اینگونه نیست که انسان بر سر دو راهی یا چند راهی مانده و مجبور به انتخاب شده، افزود: شما میلیون‌ها راه را در هر مسئله جزئی و کلی در نظر بگیرید انسان مختار است؛ می خواهد حرف بزند، سکوت کند یا فریاد بزند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی به اشغال بیش از ۷۰ سال فلسطین توسط صهیونیست ها اشاره کرد و افزود: گروه‌های داعشی دست پرورده آمریکا و اسرائیل را به جان مسلمانان انداختند و اگر نبود حاج قاسم سلیمانی‌ها و تربیت شدگان این انقلاب خدا می‌داند اینها چه بلا و جنایت‌هایی بر سر مردم جهان در می آورند.

عبادی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی سدی در مقابل تهاجم استعمارگران بدتر از مغول است، افزود: در جهت بیداری و بصیرت این مهم است که بدانید ما نیز اکنون در کربلا هستیم و هر روز به یک بهانه ای انسان ها خوب را در هر جای دنیا باشند، می کشند و هر جایی آدم سرکش و ابلهی است از او حمایت می کنند تا کشورها را بهم بریزند.

وی با اشاره به اینکه باید کسانی که خداوند به آنان استعداد بیان و قلم داده صحنه های میدانی را برای مردم مصور کنند، اضافه کرد: متاسفانه عده ای واداده داخلی، کارچاق‌کن ستمگران هستند و دوست نادان بدتر از دشمن دانا است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی از هنرمندان خواست مسائل روز را برای مردم مجسم و مصور کنند، ادامه داد: دشمن در جهت تباهی و فساد جامعه اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نیست و ابتدا برنامه فاسد، بی‌تفاوت و بی‌غیرتی جامعه را دنبال می کند تا بعد آن را تصرف کند.

عبادی با تأکید بر اینکه اگر بصیرت باید ما هیچ مشکلی نداریم، متذکر شد: مشکلاتی که داریم به خاطر عدم بصیرت است و همه ما موظف هستیم این همکاری را با جامعه برای ایجاد بنیانی مرصوص در مقابل دشمن داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها