مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری لرستان:

حضور مردم در 9 دی تیرخلاص را به فتنه‌گران زد

حجت‌الاسلام «محمد شاهرخی» گفت: حضور مردم در 9 دی تیرخلاص را به فتنه‌گران زد و در این سالها ولایت فقیه کشور را از بحران‌ها و توطئه‌ها عبور داد.
کد خبر: ۴۳۳۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵ - 28December 2020

حضور مردم در 9 دی، تیرخلاص را به فتنه گران زد

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «محمد شاهرخی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری لرستان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات امور عشایری لرستان برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن حماسه ۹ دی اظهار داشت: ۹ دی از روزهای پرافتخار و با شکوه ملت ایران و برگ زرینی در افتخارات ملت ایران بود که ثبت شد.

وی حماسه ۹ دی را نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی دانست و افزود: در این حماسه ملت نشان دادند که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمانهای انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند هر کسی در برابر آنها بایستد مشتی بر دهانش خواهند کوبید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری لرستان تصریح کرد: مردم در ۹ دی تیرخلاص را به فتنه ۸۸ و به سران فتنه شلیک کردند و فتنه تاریخی ۸۸ را که یکی از پیچیده ترین فتنه ها بود، خنثی کردند.

شاهرخی با بیان اینکه دشمن با تمام قدرت، صرف هزینه‌های کلان و استفاده از مهره ها به میدان آمده بود تا نظام و انقلاب را دچار چالش و براندازی کند گفت: آنها به دنبال براندازی نظام و تحریف نظام و ولایت بودند و شعارهایی که در فتنه می دادند هجمه به اصل انقلاب و ولایت و نظام بود، فتنه گران توهین به مقدسات و هتک حرمت روز عاشورا را انجام دادند و درست یزیدیان زمان امروز در قالب فتنه در برابر ولایت ایستادند اما توطئه های آنها نابود و بی اثر شد.

وی عنوان کرد: در این فتنه سران تروریست ها و رژیم صهیونیستی از آنها حمایت کردند و در واقع دشمنان قسم خورده ایران، تجزیه‌طلب‌ها و سلطنت‌طلب‌ها به میدان آمدند تا در برابر انقلاب بایستند اما این قدرت الهی بود که مردم را به میدان آورد و در آزمون بزرگ نشان دادند پای آرمان‌ها و انقلاب ایستادند و از انقلاب، نظام و رهبری دفاع می کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری لرستان خاطرنشان کرد: امروز دشمن به دنبال تخریب و تحریف است و تلاش می کند تا با تحریم به نتیجه برسد و امروز همه وظیفه داریم و آگاه باشیم که راه نجات این است که پشت سر رهبری حرکت کنیم تا بتوانیم کشور را از مشکلات و فتنه ها عبور دهیم و در خط امام (ره)، رهبری و انقلاب حرکت کنیم.

شاهرخی با تاکید بر برکت ولایت فقیه ابراز داشت: در این سال‌ها ولایت فقیه بود که کشور را از بحران ها و توطئه‌ها عبور داده و در فتنه ۸۸ که به بهانه تقلب صورت گرفت، رهبری کشور را از فتنه عبور دادند و ملت پشتیبانی خود را از نظام و ولایت فقیه اعلام کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار