رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

حضور میلیونی مردم فتنه ۸۸ را خنثی کرد/ خیانت سران فتنه از جنایات صدام در جنگ تحمیلی بزرگتر بود

حجت‌الاسلام ادیانی با اشاره به حماسه ۹ دی گفت: حضور میلیونی و کم‌نظیر مردم در میدان، فتنه پیچیده آمریکایی، اسرائیلی و انگلیسی را خنثی کرد.
کد خبر: ۴۳۳۹۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۹ - 29December 2020

حضور میلیونی مردم فتنه آمریکایی، اسرائیلی و انگلیسی را خنثی کرد/ ابطال صندوق رای بهانه‌ای برای ابطال اصل و موجودیت نظام بود/ خیانتی که سران فتنه کردند از خیانت صدام در هشت سال دفاع مقدس بیشتر بودحجت‌الاسلام والمسلمین «سید علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی و حضور چشم‌گیر مردم تأثیرات فراملی داشت، اظهار داشت: هر جا مردم در صحنه حضور پیدا می‌کنند، همه موانع را از سر راه برمی‌دارند؛ جوهره حضور مردم در حماسه ۹ دی همان جوهره حاکم بر روح مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ بود.

وی ادامه داد: از آغازین روز‌های شروع انقلاب اسلامی، این مردم بودند که مشکلات این کشور را با حضور خودشان رفع کردند و فتنه ۸۸ بدونِ حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۹ دی، راه حلی نداشت.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا خاطرنشان کرد: حضور میلیونی و کم‌نظیر مردم در میدان، فتنه پیچیده آمریکایی، اسرائیلی و انگلیسی را خنثی کرد.

حجت‌الاسلام ادیانی با بیان اینکه حضور برخی‌ها در خیابان‌ها و ایجاد اغتشاش سطح ظاهری فتنه ۸۸ بود، افزود: فتنه سال ۸۸ با مطالعاتی عمیق و در اتا‌ق‌های فکر آمریکایی، اسرائیلی و انگلیسی طراحی شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اضافه کرد: هدف دشمن در سال ۸۸ ضربه‌زدن به اصل انقلاب اسلامی و ابطال انتخابات، بهانه‌ای برای ابطال اصل و موجودیت نظام بود.

وی با بیان اینکه در سال ۸۸ عده‌ای در داخل با شعار تقلب در انتخابات، عامدانه و عالمانه و عده‌ای از روی جهل به دشمن کمک کردند، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با رأفت اسلامی با سران فتنه برخورد کردند و اگر غیر از این موضوع بود، سران فتنه باید اعدام می‌شدند؛ خیانتی که سران فتنه کردند از جنایات صدام در هشت سال دفاع مقدس بزرگتر بود.

حجت‌الاسلام ادیانی اضافه کرد: سران فتنه در سال ۸۸ ذهن عده کثیری از مردم را نسبت به صداقت نظام دچار تردید کردند و این جرم بزرگی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه در روز عاشورا فتنه‌گران نشان دادند که با اسلام مشکل دارند و ماهیت واقعی خود را نشان دادند، گفت: در ۹ دی همه مردم به میدان آمدند و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

انتهای پیام/ 241

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اشرفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
0
ملت با قدرت در مقابل فتنه ایستاده است، مرگ برفتنه گر
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار