مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

یوم‌الله ۹ دی نماد قدرت و پاداش بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران است

«هدایت مظلومی» گفت: یوم‌الله ۹ دی، نماد قدرت و پاداش بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران است که از دلبستگی عمیق آنان به اسلام، عاشورا، انقلاب، نظام و رهبری برخاست.
کد خبر: ۴۳۳۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹ - 28December 2020

یوم‌الله ۹ دی نماد قدرت و پاداش بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران استبه گزارش دقاع‌پرس از ساری، «هدایت مظلومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران امروز در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه حماسه نهم دی موجب تثبیت و اقتدار نظام و انقلاب شد، اظهار داشت: 9 دی روز بصیرت، روشنگری، تجدید میثاق با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، بیعت با مقام عظمای ولایت و شهیدان و تداعی‌گر پیوند ناگسستنی مردم با ارزش‌های اسلامی و دینی است.

مظلومی افزود: وحدت، انسجام و یکپارچگی ملت غیور ایران در حماسه نهم دی نشان دهنده عزم و اراده ملی در جهت پاسداری و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با اشاره به اینکه حماسه 9 دی حماسه‌ای ماندگار در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی است، گفت: مردم عزیز ایران در حماسه نهم دی نشان داد که هرگز تسلیم ستم‌ها و تحریم‌های ظالمانه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی نخواهند شد چرا که ملت ایران یک ملت قوی، مقتدر و عزتمند در تمامی عرصه‌ها به شمار می‌رود.

مظلومی تصریح کرد:‌ نهم دی‌ماه برگ زرین درخشانی را در کارنامه ایران و ایرانی رقم زد؛ برگ زرینی که تجلی روشن دین‌داری و عشق‌ورزی ملت ایران به دین مبین اسلام، انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) را به زیبایی پیش چشم جهانیان به نمایش گذاشت و عزم جدی و خلل‌ناپذیر این ملت آزاده در حفظ اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی را به همگان ثابت کرد و موجب ناامیدی دشمنان شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: یوم‌الله ۹ دی، نماد قدرت و پاداش بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران است که از دلبستگی عمیق آنان به اسلام، عاشورا، انقلاب، نظام و رهبری برخاست‌؛ حماسه‌ای که با ظرفیت آگاهی‌ بخشی و بصیرت‌آفرینی خود، منشور هدایت و منشاء بیداری نسل‌های آینده این مرز و بوم برای عبور از گذرگاه‌های حساس، پیچیده و دشوار تاریخی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار