بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی؛

دشمن آرزوی جبران شکست خود در ۹ دی را به گور خواهد برد

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی به مناسبت حماسه ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۳۳۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶ - 28December 2020

دشمن آرزوی جبران شکست در 9 دی را به گور خواهد بردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مرکزی، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی به مناسبت حماسه ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«قُلْ هَلْ یَسْتَوِی الْأَعْمَىٰ وَالْبَصِیرُ ۚ أَفَلَا تَتَفَکَّرُونَ»
آیا کور و بینا برابرند؟ چرا تفکر نمی‌کنید (آیه ۵۰ سوره انعام)

نهمین روز از دی‌ماه ۱۳۸۸ به‌پاس قیام خودجوش مردمی سرافراز و ولایتمدار با عنوان روز «بصیرت و میثاق با ولایت» در تقویم رسمی ایران ثبت و ماندگار شد و برگ زرین درخشانی را در کارنامه ایران اسلامی رقم زد؛ برگ زرینی که تجلی روشن دین‌داری و عشق‌ورزی ملت ایران به دین مبین اسلام، انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) را به زیبایی پیش چشم جهانیان به نمایش گذاشت و عزم جدی و خلل‌ناپذیر این ملت آزاده در حفظ اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی را به همگان ثابت کرد و موجب ناامیدی دشمنان از نفوذ به مرز‌های معنوی و جغرافیایی ایران اسلامی گشت.

آری؛ کوردلان شرق و غرب و دشمنان شیطان‌صفت ایران اسلامی بار دیگر غائله‌ای به غلط و با بی‌خردی تمام به راه انداختند و به هیچ‌گاه به ذهنشان خطور نمی‌کرد که این ملت همان ملت سال ۵۷ می‌باشد که روی دیگر سکه خود را در ۹ دی ۸۸ رقم خواهد زد؛ دشمنی که همچنان تلاش دارد با اقدامات ناجوانمردانه و به دور از انسانیت مثل ترور دانشمندان علمی و هسته‌ای کشور، کابوس این شکست را به رؤیای شیرین دست‌نیافتنی خود مبدل سازد و که حتما آرزوی خود را به گور خواهد برد.

۹ دی ماه تجربه دیگری از عاشورای حسینی است که واژه به واژه آن در قاموس و خون ملتی جاری است که سال‌های درد و رنج رژیم پهلوی و حماسه خون و دفاع مقدس و استقامت در برابر تحریم‌های ظالمانه تا سرحد رسیدن به کمال و شکوفایی را گذرانده است.

درود بیکران بر ملت همیشه بیداری که همیشه مرید و لبیک‌گوی رهبر خود بوده و ایستاده‌اند و با بصیرت به فتنه‌گران اجازه نخواهند داد دوباره در عرصه سیاسی و اجتماعی کشور فعال شوند.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی و تجدید پیمان ملت ایران با نظام و رهبری، تلاقی این حماسه را با اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» و اربعین دانشمند شهید «محسن فخری‌زاده» را نشان از اهمیت روز‌های پیش رو دانسته و تلاش می‌کند با توجه به محودیت‌های به وجود آمده به خاطر شیوع ویروس کرونا با بهره‌مندی از ظرفیت فضای مجازی تمام تلاش خود را برای گرامیداشت هرچه باشکوه‌تر این ایام به کار ببندد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار