بیانیه اداره‌کل حفظ آثار آذربایجان‌غربی به مناسبت یوم‌الله ۹ دی؛

بیداری و هوشیاری مردم مهم‎ترین درس حماسه ۹ دی است

در بیانیه اداره‌کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی به مناسبت حماسه ۹ دی آمده است: مهم‌ترین درس حماسه ۹ دی که در همه زمان‌ها قابل توجه و مهم بوده این موضوع است که مردم ایران همچنان بیدار و هوشیار پشت ولی‌فقیه خود هستند.
کد خبر: ۴۳۴۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷ - 28December 2020

بیداری و هوشیاری مردم مهم تریم درس حماسه ۹ دی است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی به مناسبت فرا رسیدن سالگرد ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

جمهوری اسلامی ایران از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی برای ادامه حیات و رسیدن به آرمان‌هایش، همواره مورد آماج حمله‌ها و فتنه‌های استکبار جهانی بوده است که در این میان نقاط عطف مهمی نیز در تاریخ انقلاب به ثبت رسیده است که از آن جمله می‌توان به حماسه ۹ دی، روز میثاق امت با ولایت اشاره نمود.

این حماسه پس از آن رخ داد که عده‌ای بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال ۸۸ با حمایت و راهبری استکبار جهانی و کشورهای حاشیه خلیج فارس اقدام به آشوب در کشور نموده و از هیچ اقدام ناشایستی همچون آتش زدن اموال عمومی و به آتش کشیدن پرچم عزای حسینی، فروگذار نکردند.

فتنه‌گران که به خیال باطل خود تصور می‌کردند با انجام این کارها‌ خواهند توانست به انقلاب اسلامی ایران ضربه وارد کنند، در نهایت در یوم‌الله ۹ دی سال ۸۸ با حضور میلیونی و سیل خروشان امت ولایت‌مدار و انقلابی ایران در خیابان‌ها، چنان در لاک خود فرو رفتند که گویی از ابتدا وجود خارجی نداشتند.

۹ دی ماه آن سال به عنوان برگ زرین و فراموش‌ناشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسید و پیام ولایت‌مداری مردم ایران به جهان مخابره گردید تا دشمنان این مرز و بوم بدانند و آگاه باشند که این مردم انقلاب خویش را ساده به دست نیاورده‌اند که به سادگی بخواهند آن را از دست دهند بلکه مردم ایران تا آخرین قطره خون خویش راه شهدا و امام شهدا را ادامه خواهند داد.

در پایان باید گفت، مهم‌ترین درس حماسه ۹ دی که در همه زمان‌ها قابل توجه و مهم بوده این موضوع می‌باشد که مردم ایران همچنان بیدار و هوشیار پشت ولی‌فقیه خود بوده و تا دستیابی به آرمان‌های انقلاب اسلامی همیشه در صحنه حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار