نماینده ولی فقیه در گیلان:

پرچمی که خانواده‌های معظم شهدا برافراشته‌اند هرگز پایین نخواهد آمد

آیت الله رسول فلاحتی با اشاره به انتقال سیره و روش شهدا به نسل‌های بعد گفت: اکنون زیباترین دوره تاریخ انقلاب اسلامی است و پرچمی که خانواده‌های معظم شهدا برافراشته‌اند هرگز پایین نخواهد آمد.
کد خبر: ۴۳۴۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۸ - 28December 2020

پرچمی که خانواده‌های معظم شهدا برافراشته‌اند هرگز پایین نخواهد آمد

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان امروز با حضور در منازل خانواده‌های شهیدان «قاسمی»، «بقایی‌نژاد» و «درویشوند» در شهرستان «رودبار» اظهار داشت: هدف از دیدار با خانواده شهدا، قدردانی از این عزیران است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان حضور در محضر خانواده شهدا را بهره‌مندی از روحیه این عزیزان دانست و تصریح کرد: یکی از ابزارهایی که می‌تواند برای نسل‌های آینده الگو باشد قدردانی از شخصیت‌های برجسته کشور است.

وی با بیان ‌اینکه شهدا ماندگارترین چهره‌های تاریخ ایران هستند خاطرنشان کرد: شهدا و رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی برای رضای خدا جانفشانی کردند که همه‌ ما در امنیت کامل زندگی کنیم و این امر جای قدردانی دارد.

آیت الله فلاحتی به انتقال سیره و روش شهدا به نسل‌های بعد اشاره کرد و افزود: اکنون زیباترین دوره تاریخ انقلاب اسلامی است و پرچمی که خانواده‌های معظم شهدا برافراشته‌اند هرگز پایین نخواهد آمد.

وی تاکید کرد: امنیتی که در سراسر کشور حاکم است به‌برکت خون شهیدان تحقق یافته و در این امر وظیفه دینی و شرعی ما دیدار و عیادت از خانواده‌های شهدا است که اعلام کنیم راه شهیدان را ادامه خواهیم داد.

دیدار با «سعید قاسمی» پدر گرامی دو فرزند شهید و همسر شهید در رودبار، عیادت از پدر گرامی شهیدان «سید حسن و سید حسین بقایی‌نژاد» در «منجیل» و دیدار با مادر گرامی شهیدان «پرویز و هدایت درویشوند» در «لوشان» از برنامه‌های سفر نیم‌روزه نماینده ولی‌فقیه در گیلان در شهرستان «رودبار» بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار