بیانیه اداره کل حفظ آثار کرمان به مناسبت سالروز ۹ دی؛

یوم الله ۹ دی تعمیق پیوند امت با آرمان‌های امام (ره) بود

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان، به مناسبت ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۳۴۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۱ - 28December 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، اداره‌‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان به مناسبت ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

انقلاب اسلامی ایران اتفاقات تلخ و شیرین بسیاری را در تاریخ خود ثبت نموده است و در طول تاریخ دشمنان قسم خورده این نظام به دنبال برنامه ریزی و توطئه در جهت براندازی این نظام مقدس اسلامی بودند که تاكنون به لطف پروردگار، و حضور به موقع و همیشه در صحنه مردم مومن و فهیم ایران اسلامی و تحت رهبری مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، دشمن در رسیدن به این هدف ناکام مانده است.

در شرایط خطیر کنونی که جبهه متحد ضد انقلاب داخلی و خارجی تحت راهبرد‌های پنهان و آشکار مثلث پلید آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس با همراهی ارتجاع منطقه خط تحریف حقایق تاریخی و تطهیر چهره اصحاب فتنه و باغیان علیه نظام را دنبال می‌کنند و با عملیات روانی گسترده در پی وارونه سازی واقعیات و القای نشانه‌های غلط و انحرافی هستند، هوشمندی و تیزبینی در مسدود کردن روزنه‌های امید و آرزو‌های شوم آنان از اولویت‌های امروز دلسوزان انقلاب و هر ایرانی علاقمند به استقلال و عظمت ایران اسلامی محسوب می‌شود.

در کنار همه روز‌های تلخ و شیرین این ملت، نهم دی ۸۸ روزی فراموش ناشدنی بود. روزی که بصیرت رمز پیروزی ملت شد و پیوند عاشورایی امت و ولایت، برگ زرین دیگری را به تاریخ ایران عزیز افزود و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حماسه‌ای ماندگار نام گرفت.

یوم الله ۹ دی ماه سرآغاز فصل جدیدی در تعمیق پیوند امت اسلامی با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و بیعت مجدد با رهبر عزیز انقلاب امام خامنه‌ای بود و ملتی که جمهوری اسلامی را از اصل ولایت فقیه جدایی ناپذیر دانسته، توهین به نماد‌های عاشورایی و اصل ولایت فقیه را هرگز تحمل نخواهد کرد.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان، ضمن گرامیداشت این حماسه به‌یادماندنی، همراه با آحاد امت اسلامی همچون سنوات گذشته آمادگی حضور خود را در تمامی صحنه‌های دفاع از انقلاب و نظام و پیوند عاشورایی با ولایت اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار