بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان به مناسبت 9 دی؛

خالق حماسه ماندگار 9 دی، ملت با بصیرت ایران است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت گرامیداشت حماسه نهم دی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۳۴۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸ - 29December 2020

خالق حماسه ماندگار 9 دی، ملت با بصیرت ایران است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت گرامیداشت حماسه نهم دی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

نهمین روز از دی‌ ماه با عنوان روز «بصیرت و میثاق با ولایت» در تقویم رسمی ما ثبت و ماندگار شده است و مردم ولایتمدار ایران اسلامی، برگ زرین درخشانی را در کارنامه ایران و ایرانی رقم زدند.

خالق حماسه ماندگار 9 دی، ملت ایران است که با الهام از هدایت الهی و ولایت فقیه، موفق شد با حضوری به هنگام در صحنه و با شوری متکی بر شعور و بصیرت انقلابی، بزرگترین، پیچیده ترین و شکننده ترین فتنه تاریخ علیه نظام دینی و ولایی را در هم شکند و فتنه گران و حامیان داخلی و خارجی آنان را انگشت به دهان کند.

امسال در دی‌ماه 1399 ایران سربلند، همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، پرشور و باصلابت ایستاده و با همه بحران‌های دشمن ساخته و خار گزنده چشم همه استکبارگران جهان است.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان، ضمن گرامیداشت این حماسه افتخارآفرین ملّی، این روز را به مردم فهیم و با بصیرت ایران که همواره نقش تعیین‌کننده‌ای در حفظ استقلال، آزادی و هویت ملّی و دینی ایران اسلامی ایفا کرده‌اند، تبریک می‌گوید و با پیروی از ولایت فقیه، بار دیگر با آرمان‌های الهی امام راحل و مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تجدید میثاق می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها