پیام استاندار خراسان‌ جنوبی به مناسبت حماسه ۹ دی؛

یکپارچگی و تبعیت از ولایت فقیه رمز موفقیت ملت ایران در طول ۴۲ سال گذشته است

«حمید ملانوری» به مناسبت حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۴۳۴۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹ - 29December 2020

یکپارچگی و تبعیت از ولایت فقیه رمز موفقیت ملت ایران در طول ۴۲ سال گذشته استبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، «حمید ملانوری» استاندار خراسان‌جنوبی به مناسبت حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که بر پایه جمهوریت و اسلام‌گرایی شکل گرفته در طول ۴۲ ساله عمر مفید خود، افتخارات و دستاوردهای عظیم و بی‌بدیلی را مبتنی بر اصل ولایت فقیه ترسیم نموده است.

مرور تاریخ پرفراز و نشیب ایران اسلامی، حکایت از حرکت‌های مردمی در برهه‌های حساس و سرنوشت ساز دارد، حضور و همراهی‌های آگاهانه‌ای که هماره تبدیل به حماسه‌ای ماندگار شده، بر تارک تاریخ دنیا خوش درخشیده‌اند.

در انبوه این حماسه‌های مردمی، حضور غرورآفرین ملت شریف ایران در دفاع از ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی در نهم دی ماه ۱۳۸۸ همچون برگ زرینی در کتاب یادواره های ایران اسلامی ثبت و ضبط شده است.

روزی که ملت ایران آگاهانه و مقتدرانه، بیعت دوباره خود را با آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب به رخ جهانیان کشید و این حماسه باشکوه، چنان تجلی یافت که به فرموده مقام معظم رهبری مدظله‌العالی) «اگر صدها بار هم برای نعمت هوشیاری این ملت سجده شکر به جای آورده شود، باز هم کم است».

درایت و مدیریت رهبر فرزانه انقلاب در آن برهه حساس سبب شد، ملت دین دار و ولایتمدار ایران، همچون مردم زمان امام علی (ع) در توطئه و فتنه خوارج و جنگ جمل گرفتار نشده و بر امام زمان خود شمشیر نکشیدند، بلکه به حمایت از دین و ولایت برخاسته و ولایت ستیزان را سر جای خود نشاندند.

احساس وظیفه مردم و حضورشان در حماسه شور انگیز نهم دی ماه، این پیام را در پی داشت که در مقابل هنجارشکنی ها، حرمت شکنی‌‌‌ها و ساختارشکنی‌ها، همواره با موضعی سرسختانه ایستاده‌اند و با وفاداری به انقلاب و ولایت فقیه، خشم و انزجار خود را از کسانی که زمینه ساز توطئه دشمنان در این مرز و بومند، اعلام  می‌دارند.

بدون تردید، حماسه عاشورایی نهم دی‌ماه، متعلق به همه جریان‌ها، گروه‌ها و جناح‌های مختلف سیاسی و آحاد ملت رشید و مؤمن ایران اسلامی بوده، بر همگان وظیفه است ضمن گرامیداشت و حفظ این مناسبت ارزشمند همواره با توکل بر خدای سبحان و پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب در مقابل دسیسه‌های دشمنان،آگاهانه عمل نمایند.

اینجانب با ایمان به این که وحدت، همدلی، یکپارچگی و تبعیت از ولایت فقیه،رمز موفقیت ملت ایران در طول ۴۲ سال گذشته بوده و این کشور توانسته است با تکیه بر این اصول بنیادین به قله های موفقیت و سربلندی برسد، ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی، از مردم شریف، مؤمن، انقلابی و ولایتمدار استان خراسان جنوبی می‌خواهم  بار دیگر با آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق نموده و انزجار خود را از دشمنان انقلاب و میهن اسلامی ابراز دارند.

امید که در تداوم راه نیل به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری به عنوان عمود خیمه انقلاب اسلامی ایران، همواره موفق و منصور باشیم و با تلاش توأم با بصیرت در مسیر اعتلای کشور روز به روز با صلابت‌تر پیش رفته و سازندگی و عظمت ایران اسلامی را در صحنه داخلی و خارجی رقم بزنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار