نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

تقلب در سال ۸۸ تنها یک اسم رمز برای ضربه زدن به اصل نظام بود

گودرزی با بیان اینکه فتنه‌گران در سال ۸۸ دشمن را امیدوار کردند، گفت: تقلب در فتنه ۸۸ تنها یک اسم رمز بود و دشمنان اصل نظام و انقلاب را هدف قرار داده بودند.
کد خبر: ۴۳۴۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱ - 29December 2020

تقلب در سال ۸۸ تنها یک اسم رمز برای ضربه زدن به اصل نظام بودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به سالروز یوم الله نهم دی، اظهار داشت: در فتنه ۸۸ هدف اصلی نظام سلطه که در پشت پرده همه جریانات آن زمان بود، هدف قرار دادن ارکان حاکمیت و ارکان نظام بود و این اقدام آن‌ها در راستای اقدامات و توطئه‌های دهه‌های گذشته علیه انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: تقلب تنها یک اسم رمز و بهانه بود؛ چراکه به صراحت در شعارهای‌شان هم می‌گفتند که انتخابات بهانه است و هدف اصل نظام و اصل انقلاب است.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: بالاترین ظلمی که سران فتنه و فتنه‌گران در سال ۸۸ به انقلاب روا داشته شد، این بود که دشمنان را برای سرنگونی نظام امیدوار کردند و فتنه‌گران با این اقدامات‌شان نظام را تا لبه پرتگاه بردند و این اقدام آن‌ها بستری برای تحریم‌های اقتصادی شد.

گودرزی خاطرنشان کرد: دشمنان وقتی به این مسأله امیدوار شدند که در درون کشور بی‌ثباتی و تزلزل وجود دارد، برنامه‌ها و توطئه‌های خودشان را بر این مسأله بنا گذاشتند.

وی افزود: کار آن‌ها به جایی رسید که به ساحت مقدس عاشورا هم جسارت کردند و البته اباعبدالله این مملکت را نجات داد و نام مقدس امام حسین (ع) وقتی مورد هجمه قرار گرفت باعث شد خون ملت ایران به جوشش درآید.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: روز نهم دی به نام روز بصیرت نام گرفت. این روز به جهت این که مردم به صحنه آمدند و دشمنان را ناامید کردند و مسیر پیشرفت را به روزرسانی کردند و تهدید‌ها را از این کشور برداشتند و به دنیا نشان دادند با وجود همه مسائل و مشکلاتی که هست، مردم دوست و ودشمن را تشخیص می‌دهند. فتنه‌ها را به درستی می‌شناسند و اجازه نخواهند داد که بیگانگان بر مقدرات این کشور تسلط پیدا کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها