امام جمعه موقت بیرجند:

شهید سلیمانی با اخلاص خود محبوب شد

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه شهید سلیمانی با اخلاص خود محبوب شد، گفت: یکی از جنبه‌های موفقیت حاج «قاسم سلیمانی» که خیلی به آن توجه نشده، برنامه‌محور بودن حاج قاسم و تیمش است، به همین دلیل موفق بودند.
کد خبر: ۴۳۴۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲ - 29December 2020

برنامه‌محور بودن «حاج قاسم سلیمانی» برنامه محور بود/ خون حاج قاسم‌ها در نظام جاری استبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «سید محمدباقر عبادی» امام جمعه موقت بیرجند امروز در مراسم محوری روز بصیرت در حسینیه جماران بیرجند، اظهار داشت: خداوند قرآن را آفریده که بشر راه را گم نکند بنابراین کسی که پیچیدگی‌های عالم را ببنید به نشانه‌های خدا پی می‌برد.

وی با اشاره به مسائل سیاسی و نشانه‌های موجود در آن، بیان داشت: در مسائل سیاسی هم خداوند نشانه‌هایی قرار داده لذا پیامبران و اولیای الهی نشانه و آیه‌ای برای ما هستند تا راه را گم نکنیم.

امام جمعه موقت بیرجند وجود مقدس حضرت زهرا (س) را نشانه راه خدا دانست و عنوان کرد: طبق فرموده خداوند همین کارهای کوچک و زشت انسان، زمینه‌ساز گناهان بزرگتر او است.

عبادی با بیان اینکه شهید سلیمانی با اخلاص خود محبوب شد، افزود: یکی از جنبه‌های موفقیت «قاسم سلیمانی» که خیلی به آن توجه نشده، برنامه‌محور بودن حاج قاسم و تیمش است، به همین دلیل موفق بودند.

وی ولایت فقیه را یک مانور برای ظهور حضرت حجت (عج) دانست و تصریح کرد: کسانی که از ولی فقیه اطاعات کنند از امام زمان (عج) هم پیروی خواهند کردند ولی متأسفانه برخی‌ها با وجود تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال 88 اما در دام فتنه دشمن افتادند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه شروع فتنه با هواهای نفسانی و بدعت آوردن در دین است، گفت: ظلمی که سران فتنه به نظام کردند در تاریخ کم‌نظیر بوده است، در فتنه سال 88 تمام رسانه‌های بیگانه و صهیونیستی حجم زیادی از مطالب را قبل از انتخابات پخش می‌کردند تا تشکیک ایجاد کنند.

عبادی ادامه داد: وقتی نخست وزیر اسرائیل از فتنه دفاع کند، خود نشانه‌ای از این است که راهی که سران فتنه می‌روند نادرست است، انگلیس و آمریکا و صهیونیست‌ها همه از فتنه 88 پشتیبانی و حمایت می‌کردند اما برخی‌ها به دلیل نداشتن بصیرت در دامن فتنه افتادند و حرف‌های حق ولی خدا را ندیدند.

وی تصریح کرد: امروز دستگاه تبلیغاتی دشمن، مکمل تحریم‌ها شده بنابراین باید در داخل نهادهایی باشند که به این شبهه افکنی‌ها که مراکز رسانه‌ای دشمن مخابره می‌کند پاسخ دهند.

امام جمعه موقت بیرجند عنوان کرد: هیچ جریان سیاسی در کشور راهکاری برای برنامه اقتصاد مقاومتی ارائه نداده و برخی جناح‌های سیاسی گاها ضربه آن‌ها به اصل نظام بیشتر از فایده آن‌ها بوده است.

عبادی با تأکید بر اینکه جریان‌های سیاسی برای ورود به انتخابات برنامه اقتصادی کامل ارائه دهند، مطرح کرد: در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، جناح‌های سیاسی قبل از ورود به انتخاب برنامه اقتصادی خود را برای حل مشکلات کشور با جزئیات کامل به مردم ارائه دهند، این طور نباشد که به کسی رأی دهیم که وقتی منتخب شد، هیچ برنامه‌ای برای حل مشکلات نداشته باشد.

وی متذکر شد: نظام مقدس جمهوری اسلامی امانت بوده و خون حاج قاسم‌ها در آن جاری است لذا جریان‌های سیاسی باید دین خود را به آن ادا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار