بیانیه سپاه کربلای مازندران به مناسبت یوم الله ۹ دی و دهه بصیرت؛

حماسه ۹ دی پرچم ولایتمداری را در کشور برافراشته نگه داشت

سپاه کربلای مازندران به مناسبت یوم الله ۹ دی و دهه بصیرت بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۳۴۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴ - 29December 2020

حماسه 9 دی پرچم ولایتمداری را در کشور برافراشته نگه داشتبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سپاه کربلای مازندران به مناسبت یوم الله ۹ دی و دهه بصیرت بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه ۹ دی و حضور پرشور و شعور ده‌ها میلیونی ملت بزرگ ایران در برچیدن بساط فتنه‌گران و تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، روز تجلّی غیرت دینی و عزت حسینی ملّت وفادار بوده و برای همیشه تاریخ پرچم آگاهی، بصیرت، ولایت‌مداری و دشمن ستیزی را در این کشور برافراشته نگه داشته است.

تدبیر الهی، هوشمندانه و مقتدرانه امام خامنه‌ی (مد ظله العالی) و حضور به هنگام و مومنانه توام با صبر و بصیرت ملت انقلابی ایران بار دیگر توانست طومار فتنه‌گران و فتنه‌انگیزان داخلی و خارجی که کشور را به لبه پرتگاه بردند، درهم بپچید.

فتنه ۸۸ و حوادث و اتفاقات آن به فرموده رهبر معظم انقلاب گناه نابخشودنی فتنه‌گران، ظلم به مردم و نظام اسلامی بود که دست خدا از آستین ملت مومن و انقلابی ایران بار دیگر معادلات و محاسبات ظالمین را برهم زد و پیوند دوباره امت با امام، روحیه امید و مقاومت در جبهه حامیان انقلاب اسلامی و مستضعفان جهان را تقویت کرد.

تقارن حماسه ۹ دی با ایام سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و نیز اولین سالگرد شهادت سرباز ولایت شهید حاج قاسم سلیمانی تداعی کننده این حقیقت است، همانطور که حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) به عنوان اولین مدافع بصیر و آگاه نسبت به، ولی زمان خویش در برابر فتنه سقیفه ایستادند و با شهادت خویش حقانیت ولایت را به اثبات رساندند و الگوی بصیرت و ولایتمداری در تاریخ شدند؛ شهید حاج قاسم سلیمانی نیز با اقتدا به حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها)، در لباس سربازی ولایت، در راه آرمان‌های امام و انقلاب، جان خود را فدای اسلام و انقلاب کرد.

ایام الله ۹ دی و دهه بصیرت فرصت مناسبی است تا با تبیین حماسه ۹ دی و بازخوانی فتنه آمریکایی صهیونیستی ۸۸ که سیاهه‌ای از جنایت و خیانت‌ها علیه نظام و انقلاب اسلامی را برجای گذاشت، با شعار «بصیرت فاطمی، ولایتمداری، مقاومت علوی» روزنه‌های امید جبهه غرض ورزان داخلی و معاندین خارجی را برای همیشه مسدود کرد.

سپاه کربلای استان مازندران با گرامیداشت ایام الله ۹ دی و دهه بصیرت، و نیز تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه با تجدید بیعت فاطمی با امام و مقتدای زمان خویش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و شهدای راه ولایت بویژه سید الشهدای محور مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اعلام می‌دارد به دشمنان انقلاب و نظام اسلامی اجازه نخواهد داد با نفوذ، حیله‌گری و فتنه انگیزی و با ایجاد شکاف بین مردم و نظام اسلامی با تردید افکنی و ناامیدسازی، دست به تضعیف مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی بزنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار