مدیر شبکه تلویزیونی«قدس» ترکیه:

شکست پروژه‌های امپریالیستی در منطقه/ ترور سردار سلیمانی ستون‌های جبهه مقاومت را متزلزل نخواهد کرد

نورالدین شیرین گفت: واشنگتن و تل‌آویو خواهند دید که ترور حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس نه تنها ستون‌های جبهه مقاومت را متزلزل نخواهد کرد بلکه باعث نابودی خودشان می‌شود.
کد خبر: ۴۳۴۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴ - 29December 2020

شکست پروژه‌های امپریالیستی در منطقه/ ترور سردار سلیمانی ستون‌های جبهه مقاومت را متزلزل نخواهد کردبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، چند روز به اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی مانده است. شب جمعه ۱۳ دی ماه سال ۹۸ بود که سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه به همراه حاج ابومهدی المهندس معاون حشد شعبی به دستور مستقیم ترامپ رئیس جمهور آمریکا که خود را مدعی مبارزه با تروریسم می‌داند در نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد در عراق ترور شد.

شهید سلیمانی به عنوان فرمانده ارشد جبهه مقاومت نقش مهمی در توسعه امنیت، عدالت و صلح منطقه‌ای و جهانی داشت.

نقش‌آفرینی‌های شهید سردار سپهبد سلیمانی در جبهه‌های مختلف نبرد با تروریسم، ایشان را به مرکز محور مقاومت تبدیل کرده بود. ترور سپهبد سلیمانی نه تنها مقاومت را تضعیف نکرد، بلکه باعث انسجام بیشتر آن نیز شده است.

«نورالدین شیرین» مدیر شبکه تلویزیونی «قدس» ترکیه در گفت‌وگویی در خصوص نقش شهید سلیمانی در مبارزه با تروریسم و تأثیر ترور ایشان بر جبهه مقاومت اظهار داشت: ترور سردار سلیمانی فرمانده نیروی سپاه قدس پاسداران در ادامه حملات چهل ساله آمریکا به ایران و انقلاب اسلامی است. هدف از ترور سپهبد سلیمانی تضعیف ارکان انقلاب اسلامی، تقویت و گسترش امپریالیسم و صهیونیسم در جهان اسلام بود.

وی گفت با شهادت سردار سلیمانی نقطه عطفی در مبارزه بین انقلاب اسلامی و امپریالیسم آمریکا به وجود آمد، زیرا صهیونیسم و امپریالیسم آمریکا سنگین‌ترین شکست‌های تاریخ خود را از انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت متحمل شده‌اند.

نورالدین شیرین با اشاره به اینکه تمام حملات، توطئه‌ها و پروژه‌های محور آمریکا - اسرائیل – سعودی مانند پروژه خاورمیانه بزرگ، جنگ ۳۳ روزه لبنان و جنگ یمن با اراده جبهه مقاومت شکست خورده است، افزود: امپریالیسم و صهیونیسم برای گرفتن انتقام همه این شکست‌ها و جلوگیری از ضربات و شکست‌های بزرگ‌تر، دیگر فرمانده این جبهه را هدف قرار داد.

وی ادامه داد: برای پی بردن به شخصیت قاسم سلیمانی نزد دشمن کافی است اظهارات آویگدور لیبرمن وزیر امور خارجه سابق رژیم صهیونیستی در کنفرانس امنیتی مونیخ در سال ۲۰۱۷ را به یاد آورید که گفته است: در لبنان با حزب الله روبرو هستیم، در غزه با جنبش حماس و جهاد اسلامی. در یمن با حوثی‌ها و در عراق با گروه‌های شیعه. تمام این فعالیت‌ها زیر چتر سپاه پاسداران انجام می‌شود.

شیرین گفت: این ادعا‌ها و اتهامات لیبرمن علیه شهید سلیمانی شاهدی تاریخی برای شناخت ابعاد شخصیت، مبارزات و مقاومت حاج قاسم است.

نورالدین شیرین با تأکید بر اینکه شهید سلیمانی سال‌ها در لیست ترور رژیم صهیونیستی بود افزود: شهید سلیمانی نه تنها همواره در مقابل صهیونیست‌ها قرار داشت بلکه فرماندهی بود که ستون‌های مقاومت را بنا نهاد و در جبهه‌های مختلف مقاومت همیشه در کنار مجاهدین بود.

او همچنین با بیان اینکه حاج قاسم هرگز درباره تئوری جنگ صحبت نمی‌کرد و درس مبارزه نمی‌داد گفت: ایشان بدون هیچ تردید یا ترسی آتش جنگ را به جان خرید تا پروژه‌های امپریالسیتی و صهیونیستی در منطقه شکست بخورد.

مدیر شبکه تلویزیونی «قدس» در ادامه با بیان اینکه آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم پیمانان آن‌ها در منطقه شهید سلیمانی را بزرگترین مانع، تهدید و خطر می‌دانستند افزود: آمریکا تصور می‌کرد با ترور حاج قاسم این مانع بزرگ را برطرف خواهد کرد، اما این تصور، خیالی بیش نبود.

شیرین در پایان گفت آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهند دید که ترور حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس نه تنها ستون جبهه مقاومت را متزلزل نخواهد کرد، بلکه باعث درهم شکسته شدن هیمنه خودشان خواهد شد.

منبع: مهر

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار