بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان به مناسبت 9 دی؛

ملت همیشه در صحنه ایران تمامی نقشه‌های پوشالی دشمنان را نقش بر آب می‌کند

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان به مناسبت گرامیداشت حماسه نهم دی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۳۴۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹ - 29December 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

حماسه ۹ دی روزی است که در آن زن و مرد و پیر و جوان با شکوه و صلابت هر چه تمام تر همگام و یکصدا ندای خشم و انزجار و برائت از فتنه گران و توطئه‌گران سر دادند و ثابت کردند که امر رهبر فرزانه انقلاب همچنان فصل الخطاب تمامی مشکلات و اختلاف نظرها است. دشمنان و فریب خوردگان داخلی آنان باید بدانند که ملت همیشه در صحنه ایران هیچوقت مجال عرض اندام و خودنمایی به آنان نخواهد داد و به گواهی تاریخ، تمامی نقشه های پوشالی آنان نقش بر آب خواهد شد.

تلاقی سالروز حماسه سترگ ۹ دی ماه در سال جاری با ایام فاطمیه و نخستین سالگرد شهادت سید الشهدای مقاومت سردار‌دل‌ها سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» و اربعین شهادت دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی کشور محسن فخری‌زاده الهام بخش و معنادارتر از گذشته ادامه خواهد داشت.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان، ضمن گرامیداشت و پاسداشت یوم‌الله 9 دی در چهلمین سالگرد دفاع مقدس، بار دیگر با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) تجدید میثاق نموده و اعلام می‌دارد که در راه اهداف مقدس انقلاب اسلامی، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار