مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس یزد خبر داد؛

یزد میزبان شهید گمنام خواهد بود

سرهنگ «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد اظهار داشت:  ۲۸ دی ماه، یزد میزبان شهید گمنام خواهد بود و مراسم تشییع و تدفین این شهید در مرکز صدا و سیمای یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۳۴۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸ - 29December 2020

سرهنگ «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد با اعلام خبر فوق اظهار داشت: ۲۸ دی ماه، یزد میزبان شهید گمنام خواهد بود و مراسم تشییع و تدفین این شهید بزرگوار در مرکز صدا و سیمای یزد برگزار می‌شود.

زارع افزود: با توجه به دستورالعمل ستادکل نیروهای مسلح مبنی بر منع تشییع عمومی شهدای گمنام در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تشییع و تدفین شهید گمنام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد خاطر نشان کرد: عموم مردم می‌توانند از طریق قاب رسانه برنامه زنده و در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تشییع شهید گمنام را در ایام شهادت حضرت زهرا (س) و روز شهادت بانوی دو عالم دنبال کنند.

وی در پایان بیان کرد: زمان و مکان مراسم‌های این شهید گمنام استقبال، وداع، تشییع و تدفین در زمان مناسب اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها