عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

نهم دی روز تجلی قدرت الهی است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: قدرت الهی در 9 دی سال 88 متبلور شد و در این روز مردمی که قریب بیش از ۸ ماه تحمل توهین به مقدسات را کشیده بودند در نهایت صبوری و شکیبایی در برابر توهین به باور و اعتقادات ایستادند.
کد خبر: ۴۳۴۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱ - 29December 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «محمدحسین صفارهرندی» در مراسم گرامیداشت 9 دی سالروز میثاق ‌با ولایت که در مصلای بزرگ امام علی(ع) کرمان برگزار شد، ضمن گرامیداشت این حما‌سه ماندگار اظهار داشت: حماسه ۹ دی ماه خط بطلانی بود بر خواب و خیال‌های دشمنان ایران اسلامی، لذا دشمنان در جهت پیگیری اهداف شیطانی خود بسیار پر حوصله هستند، زیرا پس از آن روز نشستند و ارزیابی کردند که چرا موفق نشدند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در این روز شاید خیلی‌ها دلشان لرزید، اما قدرت الهی متبلور شد و در این روز مردمی که قریب بیش از ۸ ماه تحمل توهین به مقدسات را کشیده بودند که در نهایت صبوری و شکیبایی در برابر توهین به باور و اعتقادات ایستادند.

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی را هیچگاه نباید فراموش کرد و این مشعل نباید کم‌نور شود ادامه داد: نهم دی را نباید به عنوان یک روز تشریفاتی حساب کرد و نباید فقط با کلمه بصیرت، بازی کنیم بلکه باید بصیرت در زندگی‌مان تبلور داشته باشد و در عمل نشان دهیم که این روز برایمان ارزشمند است.

صفارهرندی با اشاره به اینکه بصیرت مردم و حرکت مردم در این روز نشان داد انقلاب‌های رنگین و فکر ایجادشان در این سرزمین و خاک هیچ جایگاهی ندارد تصریح کرد:وقتی توطئه دشمنان در نهم دی ماه نقش بر آب شد و نتوانستند به جایی برسند تصمیم گرفتند قصه تحریم را آغاز کنند و در فکر این شدند که این ملت را با تحریم و فشار اقتصادی از آرمانهایشان دور کنند که خوشبختانه تا کنون موفق نشدند.

وی با بیان اینکه اقدام به خیانت و اراده خیانت به این کشور و نظام اسلامی، نتیجه چراغ روشن‌هایی است که افراد داخلی نشان دادند عنوان کرد: اعتقاد به ولایت و رهبری در وجود تمام ملت ایران است و این هم یکی از عواملی است که سبب پایبندی مردم به این نظام است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: دشمن همچنان درصدد این است که تفکرها را خدشه دار کرده و این اتصال بین مردم و نظام را قطع کند که باید به این مسئله توجه ویژه داشت.

وی عنوان کرد: تخریب چهره رهبری یکی از حربه‌هایی است که اکنون در حال گسترش است که با هدف فاصله انداختن بین مردم و ولایت هستند، اما آنها غافل از این هستند که این مردم دغدغه ولایت و رهبری با خونشان عجین شده و این یک امر ذاتی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها