سرلشکر موسوی:

ملت ایران پای ولایت ایستاده‌اند

فرمانده کل ارتش گفت: مردم ایران با خلق حماسه ۹ دی بصیرت و ولایتمداری خود را به جهانیان نشان دادند و اعلام کردند که پای ولایت و آرمان‌های خود ایستاده‌اند.
کد خبر: ۴۳۴۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰ - 29December 2020

ملت ایران در ۹ دی بصیرت خود را نشان دادندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش ظهر امروز در حاشیه اولین دوره مسابقات نظامی جام سپهبدهای اخلاص که به میزبانی فرماندهی ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان به خیال خود مدت‌ها فتنه ۸۸ را طراحی کرده بودند تا بتوانند یک شکاف و تزلزلی در بین ملت ایران ایجاد کنند، اما آحاد ملت بصیرت و ولایتمداری خود را در آن روز نشان دادند و به خیابان‌ها آمدند.

وی افزود: مردم با حضور حماسی خود بصیرت، ولایتمداری و بینش به معنای واقعی خود را به جهانیان و فتنه‌گران نشان دادند و با صدای بلند اعلام کردند که پای ولایت و آرمان‌های خود ایستاده‌اند و هرگز این ترفندهای دشمن برای ملت بزرگ ایران تأثیر نخواهد داشت.

امیر موسوی با بیان اینکه ملت ایران دشمنیِ دشمنان را به خوبی درک می‌کنند و تحت تأثیر عملیات روانی و ترفندهای آن‌ها قرار نمی‌گیرند، ادامه داد: ملت ایران آن جایی که نیاز باشد، ولایتمداری خود را نشان می‌دهند و روز ۹ دی الگوی دوباره‌ای برای جهانیان شد که وقتی یک ملتی در برابر دشمن قرار می‌گیرد چگونه از آرمان‌های خود دفاع می‌کند و پای ارزش‌ها می‌ایستد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین پیام برگزاری مسابقات نظامی جام سپهبدهای اخلاص اینگونه اعلام کرد که سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران برای اجرای هرچه بهتر مأموریت‌های خود روز به روز برای افزایش مهارت‌ها و شایستگی‌های رزمی تلاش می‌کنند و به هیچ حدی بسنده نمی‌کنند.

سرلشکر موسوی ادامه داد: امروز منطقه فارس میزبان برندگان نهایی مسابقات نظامی و مهارت شایستگی کل نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است و برگزاری این مسابقات کار بسیار ارزنده در نیروی زمینی برای یک رزمنده، سرباز و نظامی است که مهارت و شایستگی رزمی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هاست.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار