نماینده ولی فقیه در گیلان:

سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» درس آموخته مکتب حضرت فاطمه (س) است

 آیت‌الله «رسول فلاحتی» سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را درس آموخته مکتب فاطمه (س) دانست و گفت: یاس در انسان‌های بزرگوار راه ندارد و سردار سلیمانی انسانی بزرگ و بزرگوار بود.
کد خبر: ۴۳۴۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰ - 29December 2020

سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» درس آموخته مکتب حضرت فاطمه(س) است

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» نماینده، ولی فقیه در گیلان ظهر امروز سه شنبه (۹ دی) در ششمین جلسه شورای فرماندهی و ستاد انتظامی استان با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) بزرگ بانوی عالم خلقت و تسلیت سالگرد شهادت سردار «حاج قاسم سلیمانی» اظهار داشت: حماسه ۸ و ۹ دی موجب عزت و اقتدار برای جامعه ما به ویژه استان گیلان شد.

نماینده، ولی فقیه در گیلان با اشاره به رشد و تعالی انسان از دیدگاه قرآن و سیره فاطمه (س)، تصریح کرد: حضرت زهرا (س) در دوران کوتاه عمرشان دریایی از معرفت، درس و نکته‌های برجسته برای تربیت انسان داشته است.

وی با بیان اینکه فاطمه (س) در خطبه پیامبر (ص) بسیاری از مسائل توحید، امامت و مطالبی که نیاز جامعه امروز است را بیان فرمودند، خاطرنشان کرد: زندگی اهل بیت (ع) به ویژه قرآن برای انسان درس و تربیت است.

آیت الله فلاحتی، یاس و ناامیدی را مانع رشد و تعالی انسان دانست و تاکید کرد: اگر انسان در مکتب اهل بیت (ع) و کلاس قرآن بخواهد عمر خود را سپری کند می‌تواند از حوادث زندگی به نفع سعادت خود استفاده کند.

وی در محضر اهل بیت (ع) بودن را سبب به سعادت رسیدن انسان عنوان کرد و افزود: کلام اهل بیت (ع) دل‌های مردم را احیا می‌کند، زیرا سخنان اهل بیت (ع) اکسیر اعظم است.

نماینده، ولی فقیه در گیلان اظهار داشت: کسی که در مکتب اهل بیت (ع) زندگی می‌کند همیشه سرشار از نشاط است و در فراز و نشیب‌های زندگی خود را نمی‌بازد.

وی تشدید نظارت را سبب جلوگیری از بسیاری ریزش‌ها ذکر کرد و متذکر شد: اگر انسان بداند هر جا هست خدا او را می‌بیند دیگر به ناظر نیازی ندارد، زیرا نظارت خدا انسان را قانع و آرام می‌کند.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه زندگی انسان از آنجا تلخ کام می‌شود که نظارت الهی را باور نمی‌کند، تصریح کرد: اگر انسان نظارت الهی را باور کند هیچ وقت شکست نمی‌خورد و سردار «حاج قاسم سلیمانی» به نظارت خدا یقین داشت.

وی افزود: اگر انسان به این باور برسد که خدا ناظر بر اعمال و رفتار اوست هیچگاه در زندگی یاس ندارد و همواره با نشاط است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی یک معلم برای بشریت است، خاطرنشان کرد: اگر مبالغه نکنیم یک قرن آینده سردار سلیمانی اسطوره می‌شود البته قابل مقایسه با اسطوره‌ها نیست.

وی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را درس آموخته مکتب فاطمه (س) دانست و تاکید کرد: یاس در انسان‌های بزرگوار راه ندارد و سردار سلیمانی انسانی بزرگ و بزرگوار بود.

نماینده، ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه همه ابعاد زندگی فاطمه (س) برای بشر درس است، متذکر شد: امیر مومنان علی (ع) انسان کامل بود و حضرت فاطمه (س) حمایت از ولایت علی (ع) را سرلوحه زندگی خود داشت.

سردار «عزیزالله ملکی» فرمانده انتظامی گیلان نیز در جلسه مذکور پلیس را ملجاء و در خدمت مردم عنوان کرد و اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون سه مرحله طرح مواسات و کمک مومنانه توسط نیروی انتظامی در استان انجام شده و این طرح همچنان استمرار دارد.

فرمانده انتظامی گیلان از افزایش ۴۸ درصدی کشف مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در گیلان خبر داد و افزود: افزایش ۱۰ درصدی انهدام باند‌های مواد مخدر از موفقیت‌های پلیس در این استان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار