فرمانده سپاه آستارا خبر داد؛

پایگاه بسیج شهید نوروزی در جشنواره پایگاه‌های اسوه کشور برتر شناخته شد

سرهنگ بهزاد قنبری گفت: پایگاه بسیج شهید نوروزی این شهرستان به عنوان نماینده استان گیلان، از نظر عملکرد در جشنواره پایگاه‌های اسوه کشور برتر شناخته شد.
کد خبر: ۴۳۴۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۱ - 29December 2020

پایگاه بسیج شهید نوروزی در جشنواره پایگاه‌های اسوه کشور، برتر شناخته شد

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «بهزاد قنبری» فرمانده سپاه آستارا امروز در جمع خبرنگاران در سپاه آستارا اظهار داشت: پایگاه بسیج شهید نوروزی این شهرستان به عنوان نماینده استان گیلان، از نظر عملکرد در جشنواره پایگاه‌های اسوه کشور برتر شناخته شد.

فرمانده سپاه آستارا تصریح کرد: این جشنواره با شرکت ۶۵ پایگاه از شهرستان های کشور در آذرماه بصورت مجازی برگزار شد و اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی، ایجاد اشتغال برای نیازمندان، راه اندازی کارگاه های آموزشی قرآنی، فرهنگی و هنری از عملکردهای قابل ذکر پایگاه شهید نوروزی شهرستان «آستارا» بود.

وی خاطرنشان کرد: پایگاه شهید نوروزی آستارا در مرداد با کسب رتبه برتر به عنوان نماینده استان گیلان به مرحله کشوری جشنواره پایگاه های اسوه راه یافته و عملکرد آن به صورت نمایشگاه تصویری مورد بازدید بازرسان سپاه قدس گیلان قرار گرفته بود.

قنبری افزود: در سال گذشته پایگاه مقاومت شهید آهنی آستارا به عنوان پایگاه برتر گیلان به مرحله کشوری معرفی شده بود و جوانان بسیجی این شهرستان با داشتن روحیه انقلابی در مسیر پیشرفت گام بر می دارند.

وی تاکید کرد: پایگاه های بسیج این شهرستان با اقدامات جهادی در زمینه های سازندگی، ترویج سبک زندگی اسلامی و برنامه های اردویی، ورزشی، تربیتی، محرومیت زدایی، درمانی و کمک به مردم و محرومان پیشگام هستند.

فرمانده سپاه آستارا متذکر شد: به مناسبت ایام فاطمیه پایگاه شهید نوروزی ۵۰ بسته غذایی هر کدام به ارزش ۲ میلیون ریال شامل روغن، ماکارونی، برنج، رب گوجه و خرما به نیازمندان آسیب دیده از کرونا توزیع کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار