فرمانده ناجا:

سفرهای میلیونی هموطنان نشان از امنیت پایدار و آرامش عمومی مردم است

فرمانده ناجا گفت: سفرهای میلیونی هموطنان در ایام نوروزی سندی است غیرقابل انکار در امنیت پایدار و آرامش عمومی مردم.
کد خبر: ۴۳۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۱ - 16March 2015

سفرهای میلیونی هموطنان نشان از امنیت پایدار و آرامش عمومی مردم است

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار حسین اشتری در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر گفت: نوروز فصل نو شدن، روییدن و فصل خدمت است و از آنجا که نوروز امسال آمیخته با ایام فاطمیه است لذا ضروری است خدمات مضاعفی را به مردم ارائه داد.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: امروز خدمت به زائران، مسافران و همه کسانی که قصد سیاحت و سفر دارند با نیت قرب خداوند و حفظ جان و مال مردم و ارائه خدمات صادقانه به آنها ارزشی والا دارد که کم تر از عزاداری برای بی بی دو عالم نیست.

فرمانده ناجا گفت: مسافرت میلیون ها نفر از هموطنان در راهها و شهرهای کشور نیازمند عزمی جدی و تلاشی مضاعف است. امروز این رزمایش بزرگ نشان دهنده آمادگی همه سازمان و نهادهای مسئول و امر خدمت رسانی به مسافرین و تامین ایمنی و امنیت آنهاست و این گوشه کوچکی از توان 500 هزار نفری است که برای این منظور سازماندهی شدهاند و در اقصی نقاط کشور در دورترین جاده ها و شهرها در ایام نوروز امسال در خدمت مردم عزیز خواهند بود.

وی با اشاره به این که حضور سازمان های خدمات رسان آرامش خاطر مسافران را به ارمغان خواهد آورد گفت: مردم هر سال استقبال بیشتری از سفر می کنند و این سفرها افزایش پیدا می کند که به دلیل امنیت پایدار، خدمات سریع و به موقع در گستره ایران اسلامی، امنیتی که امروز مردم ما دارند و با خاطری آسوده سفر می کنند نتیجه نثار خون شهدا، صبر و مقاومت ایثارگران و تلاش خادمین این مرز و بوم است.

وی ادامه داد: امروز ما به وجود چنین سربازان و خادمینی در عرصه تامین رفاه ، خدمات و امنیت مردم افتخار می کنیم.

سفرهای میلیونی هموطنان در سفرهای نوروز سندی است غیر قابل انکار برای امنیت پایدار و آرامش عمومی مردم.

وی ادامه داد: خدمات و تلاش کارکنان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و سازمان امداد و نجات هلال احمر، مرکز فوریت های پزشکی، آتش نشانی، امدادخودروها، پلیس و سایر نهادهای مسئول دراین ایام بر کسی پوشیده نیست.

نظر شما
پربیننده ها